ETD Finlandin liiketoimintajohtaja Patrik Wiik ja Huawei Suomen yritysliiketoiminnasta vastaava  maajohtaja Ira Keskitalo
ETD Finlandin liiketoimintajohtaja Patrik Wiik ja Huawei Suomen yritysliiketoiminnasta vastaava maajohtaja Ira Keskitalo

ETD Finland ja Huawei Suomen yritysliiketoimintayksikkö aloittavat yhteistyön Suomessa

Yhteistyön ansiosta Fiber to the Home-segmentille voidaan tarjota laajempaa tuotevalikoimaa, kuten seuraavan sukupolven Passive Optical Network - ja Fiber to the Room –ratkaisuja

ETD Finland ja Huawei Enterprise Finland ovat sopineet aloittavansa yhteistyön Suomessa internetpalveluntarjoaja-segmentin osalta. Huawein yritysliiketoimintayksikön laaja portfolio täydentää ETD:n nykyistä aktiivista ja passiivista tarjontaa markkinoilla. ETD Finland on erityisen kiinnostunut laajentamaan yritysasasiakkaille suunnattua portfoliotaan Huawei Cloud Campus -ratkaisuilla ja pilvipalveluilla, POE:llä (Power Over Ethernet) varustetuilla WiFi6 -kytkimillä sekä reitittimillä, joissa on SDN (Software Defined Network). Huawein kokemus ja seuraavan sukupolven PON (Passive Optical Network) -teknologia ja FTTR (Fiber to the Room)- sekä ODN (Optical Distribution Network) -ratkaisut tuovat lisäarvoa ETD:n tuotetarjontaan.

- Olemme innoissamme kumppanuudesta, mikä mahdollistaa sen, että voimme palvella asiakkaitamme kattavammin. Olemme kiitollisia siitä, että yksi suurimmista verkkopalvelujen tarjoajista pitää ETD Finlandia ammattitaitoisena ja arvokkaana kumppanina verkkoliiketoiminnan saralla, ETD Finlandin liiketoimintajohtaja Patrik Wiik sanoo.

- Huawein yritysliiketoimintaa rakennetaan vahvan kumppaniekosysteemin avulla, Huawei Suomen yritysliiketoiminnasta vastaava maajohtaja Ira Keskitalo kertoo.

- ETD Finlandin 20 vuoden kokemus Suomen markkinoilla sekä vahva fokus asiakastyytyväisyydessä edesauttavat Huawein johtavaa tieto- ja televiestintäportfolion kasvua nyt ja tulevaisuudessa, Keskitalo jatkaa.

Lisätietoa ETD Finland Oy:sta

ETD Finland Oy on vuonna 2003 perustettu laadukkaiden verkko- ja tietoliikenneratkaisujen toimittaja. Olemme osa FSM-konsernia. ETD Finland Oy laajensi toimintaansa aktiivilaitteiden myyntiin vuonna 2022. Edustetut tuotteet tulevat alan johtavilta valmistajilta. Ammattitaitoinen henkilöstömme on aito kumppani asiakkaillemme, jotka arvostavat laadukkaita tuotteita, ratkaisulähtöistä asiakaspalvelua sekä nopeita toimituksia.

Lisätietoja: www.etd.fi sekä Patrik Wiik, liiketoimintajohtaja, ETD Finland, puh. 040 359 1769, patrik.wiik@etd.fi.

Huawei Technologies on yksi maailman johtavista informaatio- ja viestintäteknologian (ICT) yrityksistä.

Huawein tuotteet, ratkaisut ja palvelut ovat sekä kilpailukykyisiä että turvallisia. Avoimen yhteistyön avulla haluamme luoda asiakkaillemme kestävää arvoa, tehdä työtä ihmisten voimaannuttamiseksi, parantaa elämää kodeissa ja inspiroida innovaatiota kaikenlaisissa organisaatioissa. Huawein innovaatiot luodaan asiakkaiden tarpeisiin. Investoimme perustutkimukseen, jossa keskitytään maailmaa eteenpäin vieviin teknologisiin läpimurtoihin. Yhtiö työllistää 194 000+ työntekijää yli 170 maassa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on työntekijöidensä täysin omistama yksityinen yritys.