Ikuista Islanti kuvakilpailu

Helsingissä ja pääkaupunki seudulla olet jo saattanut törmätä hieman erilaiseen Islannin markkinointiin. Kun näet liikenteessä Islanti kyltin ja puusta tehdyn Islanninhevosen olet kohderyhmää.

Islanti kyltti ja villapaitaan sonnustautuneen puuhevosen omistajan tehtävä on herättää ajatus lähteä Islantiin ympäri vuoden.Moni ajattelee yhä Islantia.

Vain kesämatkakohteena mutta muut vuoden ajat tarjoavat valtavasti kokemuksia hyvin kilpailukykyiset hinnat.

Osana kampanjaa on valokuva kilpailu joka kertoo juuri sinun elämyksistä tai unelmista Islannin suhteen. Luovuudelle on runsaasti tilaa ja osallistujia pyydetään käyttämään mielikuvitusta ja vaikka itse ottamia kuvia kuvaamaan asioita jota olet kokenut Islannissa tai toivetta. Kuvat voi ladata sivustolle www.captureiceland.com, ja sieltä löytyy myös kilpailun muut yksityiskohdat.

"Olemme jo saaneet satoja kuvia muissa pohjoismaissa – ja olemme otettuja luovuudesta ja kuvien laadusta.Huumoria osallistujilta ei todellakaan puutu" sanoo Icelandairin Suomen johtaja Pekka Mäkinen.

Kilpailu on voimassa 20 maaliskuuta saakka ja kolme parasta palkitaan. Facebook " Likes " on kilpailun päätuomari ja kuvat arvioi lisäksi yksi Islannin arvostetuimmista ammattikuvaajista joka osallistuu Icelandair juryyn.

Lue lisää ja osallistu kilpailuun osoitteessa www.captureiceland.com