Lennätkö tänä kesänä Washingtoniin? Koe Islanti samalla ilman lisämaksua lentohintaan

Icelandair lentää Helsingistä ympäri vuoden. Voit jatkaa Reykjavikista suoraan Washingtoniin tai tehdä välilaskun Islannissa.

Icelandairin suosittu Pohjois-Amerikan reitti houkuttelee yhä enemmän asiakkaita. Pohjoismaiset matkustajat voivat halutessaan tehdä maksuttoman välilaskun Islantiin nauttiakseen upeista maisemista ja jatkaa sitten matkaansa Washingtoniin tai muihin kohteisiimme USA:ssa ja Kanadassa.

Keflavíkin lentoasemalta on vain lyhyt matka upealle Siniselle laguunille, jossa matkustajat voivat rentoutua lämpimässä vedessä ja kerätä voimia matkalle Islannin satumaiseen sisämaahan tai Yhdysvaltoihin. Käy kävelyllä jollakin monista Islannin jäätiköistä tai hämmästele geysireiden mahtavia voimia.

Reykjavíkista on vain lyhyt matka moniin mielenkiintoisiin päiväretkikohteisiin: voit tutustua muun muassa syvänmeren kalastukseen ja lohenongintaan, käydä valassafarilla, nauttia laadukkaasta lintubongauksesta ja monista muista seikkailuista. Luvassa on myös upeita makunautintoja – paikallisten kokkien tapa sekoittaa upeita meren antimia, lammasta ja kansainvälisiä makuja tekee islantilaisessa ravintolassa ruokailusta ainutlaatuisen kokemuksen.

Icelandair lentää ympäri vuoden Islantiin Bostonista, New Yorkista (JFK) ja Seattlesta. Lisäksi lennämme Islantiin kausiluonteisesti seuraavista kohteista: Washington D.C, Minneapolis (St. Paul), Orlando (Sanford), Halifax ja Toronto. Icelandair lentää Keflavíkin kansainväliseltä lentoasemalta yli 20 kohteeseen Pohjoismaissa, Isossa-Britanniassa ja Manner-Euroopassa. Icelandair on ainoa lentoyhtiö, joka sallii maksuttoman välilaskun Islannissa.

Katso kaikki kohteemme osoitteessa Icelandair.fi

• geysir