PALVELEMME AJANVARAUKSELLA, ETÄNEUVOTTELUVÄLINEIDEN AVULLA JA PUHELIMITSE

PALVELEMME AJANVARAUKSELLA, ETÄNEUVOTTELUVÄLINEIDEN AVULLA JA PUHELIMITSE

Imatran kaupungin 3.8.2020 ohjeistuksen mukaisesti myös Imatran Seudun Kehitysyhtiössä jatkuu etätyösuositus. Palvelemme asiakkaita ajanvarauksella toimistollamme, etänä videoneuvotteluvälineiden avulla tai puhelimitse. Vierailemme myös olosuhteiden salliessa ja asiakkaan toivomuksesta mielellämme myös yrityksissä.

Ajanvaraus  onnistuu puhelimitse numerossa 05-235 2220 tai nettisivujemme kehy.fi -chatin kautta. Meille voi jättää myös yhteydenottopyynnön sivustomme Ota yhteyttä -sivun lomakkeen kautta.

Palvelemme ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-15.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy -KEHY vastaa Imatran, Ruokolahden ja Rautjärven kuntien aloittavien ja toimivien yritysten neuvonnasta. Kaikki KEHYn palvelut ovat maksuttomia ja luottamuksellisia.

Yritysneuvontaa täydellä sydämellä!

Tunnisteet