Yritysten kustannustuen neljäs hakukierros  aukeaa 17.8.2021 klo 9
Yritysten kustannustuen neljäs hakukierros aukeaa 17.8.2021 klo 9

YRITYSTEN KUSTANNUSTUEN NELJÄNNEN KIERROKSEN HAKU AUKEAA 17.8.2021

Haku on auki 30.9.2021 klo 16:15 asti. Tämä neljännen kierroksen haku on kohdistettu kaudelle 1.3.-31.5.2021.

Valtiokonttorin kustannustukea myönnetään yrityksen liikevaihdon laskun ja toteutuneiden kustannusten mukaan. Tukea maksetaan vähintään 2000 euroa, vaikka yrityksen tuki olisi laskennallisesti jäänyt alle kyseisen summan. Näin tukea voivat edelleen saada aiempaa useammat pienyritykset ja yksinyrittäjät, jos muut tukiehdot täyttyvät.

Yritys voi hakea kustannustukea, jos sillä on Y-tunnus. Vaatimuksena on myös, että yrityksellä on tukikaudella 1.3.-31.5.2021 hyväksyttäviä palkkakuluja ja muita kustannuksia vähintään 2000 euroa, ja että sen liikevaihto on laskenut yli 30 prosenttia vertailukauteen nähden.

Myös liiketoimintaa harjoittavat säätiöt ja yhdistykset voivat saada kustannustukea niiden taloudelliseen toimintaan.

- Kustannustukea kannattaa ehdottomasti hakea. Hakeminen on tehty helpoksi Valtiokonttorin verkkosivuilla, mutta toki me autamme yrityksiä siinä tarvittaessa, vinkkaa Imatran Seudun Kehitysyhtiön toimitusjohtaja Antti Oravuo.

Valtiokonttorin verkkosivuille päivittyy lisää tietoa tuesta osoitteessa https://www.valtiokonttori.fi/...

Tunnisteet

Alueet

Yhteyshenkilö/-t

Antti Oravuo

Toimitusjohtaja +358 44 721 1310

Osaamista - Yritystä - Energiaa - Vetovoimaa

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy vastaa Imatran, Rautjärven ja Ruokolahden kuntien aloittavien ja toimivien yritysten neuvonnasta , elinkeinopoliittisten projektien toteuttamisesta ja rahoituksesta sekä yhtiöjärjestyksen mukaisten muiden palveluiden järjestämisestä yhtiön toimialueella.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy
Virastokatu 2