KARANTEENIKAUPPA.FI -SIVUSTO AVATTU IMATRAN SEUDUN YRITYKSILLE MYYNNIN TUEKSI

Karanteenikauppa.fi on Imatran Seudun Kehitysyhtiön tarjoama maksuton palvelu paikallisille yrittäjille. Perinteisten yritysrekistereiden sijaan karanteenikauppa.fi -sivusto tarjoaa yrittäjille näkyvyyttä ja samalla asiakkaille helpon tavan löytää juuri ne paikalliset tuotteet ja palvelut, mitkä voidaan toimittaa suoraan kotiin.

Tämän sivuston tarkoitus on koota ideoita, mitä kaikkea voi vallitsevasta koronapandemiasta huolimatta tehdä ja auttaa samalla Imatran seudun yrittäjiä.

Karanteenikauppa.fi toimii siten, että yrittäjä saa sivustolle kirjautumalla omat tunnukset. joilla hän pääsee lisäämään sinne omia tuotteita, palveluita tai tarjouksia. Asiakkaat löytävät kootusti kaikki tuotteet ja kaupankäynti tapahtuu yritysten omilla sivustoilla kautta. Karanteenikauppa.fi:stä löytyy myös ilmaisia ideoita ajaviettoon. Nyt on oiva hetki tehdä kaikkia niitä asioita, joihin ei aikaisemmin ole riittänyt aikaa.

Imatran Seudun Kehitysyhtiö on valmis auttamaan yrityksiä luomaan tuotekorttinsa sivustolle. Karanteenikauppa.fi -sivustolta löytyy myös hyvät ohjeet yrityksille niin oman tilin kuin tuotteenkin lisäämiseen.

Sivustolta löytyy jo nyt muutamia hyviä tarjouksia paikallisilta yrityksiltä! Kehy kutsuu nyt Imatran, Ruokolahden ja Rautjärven yritykset ja asukkaat mukaan, jotta saadaan palvelut säilymään myös tulevaisuudessakin.

Maailmassa vallitseva koronapandemia on erittäin iso haaste kaikille yrittäjille. Suomeen julistettiin poikkeusolot. Siihen liittyvät toimenpiteet ja rajoitukset johtavat käytännössä monesti siihen, että muuten hyvin kannattavien yritysten myynti romahtaa ja yrittäjien kassa kuivuu, kun kulut juoksevat siitä huolimatta.

Näinä aikoina on kuitenkin hyvä muistaa, että elämä jatkuu. Emme tiedä, puhummeko viikoista vai kuukausista, mutta on lähdettävä siitä, että jossain vaiheessa arkemme palaa normaaliksi Samalla voidaan auttaa tämän maan yrittäjiä läpi erittäin haastavien olosuhteiden ostamalla heidän tällä sivulla julkaistuja tuotteita ja palveluita nyt eikä vasta muutaman kuukauden päästä. Tämä voi olla ratkaiseva teko yritysten pärjäämisen kannalta.

karanteenikauppa.fi

Sven Langbein, yritysasiantuntija, P. 045 269 2000