KATJA VEHVILÄISESTÄ GOSAIMAA OY:N KEHITYSJOHTAJA

GoSaimaa Oy:n määräaikaisena kehitysjohtajana aloittaa 1.11.2020 Katja Vehviläinen.

Hän tulee vastaamaan goSaimaan markkinoinnista ja hankkeista vuoden 2021 loppuun asti.

─ Jatkossa avainasemassa ovat muun muassa kotimaan markkinointi ja yritysyhteistyö. Eri hankkeiden kautta pyritään vahvistamaan alueen yritysten toimintaedellytyksiä, Vehviläinen sanoo.

Hän on toiminut tätä ennen Imatran Seudun Kehitysyhtiössä Imatran kaupungin ja seudun matkailun kehittämispäällikkönä ja yritysasiantuntijana. Vehviläisen tehtävät jaetaan vuoden 2021 loppuun asti kehitysyhtiön asiantuntijoiden ja kaupungin yhteysjohtaja Tea Laitimon kesken. Vehviläinen palaa Imatralle matkailun kehittämispäälliköksi määräaikaisen tehtävänsä päätyttyä.

goSaimaa Oy on Etelä-Karjalan kuntien ja matkailuyritysten yhteinen yhtiö, jonka tehtävänä on edistää Etelä-Karjalan matkailua markkinoimalla maakunnan matkailupalvelutuottajien tarjontaa.

Yhtiön palkkalistoilla on Vehviläisen lisäksi projektipäällikkö. goSaimaan strategisesta johtamisesta vastaa yhtiön hallitus. Vehviläisen esimies on hallituksen puheenjohtaja Anne Kaarnijärvi.

goSaimaa Oy:n hallituksen puheenjohtaja Anne Kaarnijärvi, p. 040 737 4307

Kehitysjohtaja 1.11.2020 alkaen Katja Vehviläinen, p. 044 7177991