KEHY TARJOAA TILAISUUDEN TUTUSTUA SOMEVAIKUTTAJAN AMMATTIIN JA YRITTÄJYYTEEN

Imatran Seudun Kehitysyhtiö Oy järjestää Bisneksenä seuraajat – ammattina tubettaja -tilaisuuden Kultturitalo Virrassa tiistaina 31.3.2020 klo 18.

Tilaisuudessa tullaan kuulemaan menestyneen tubettajan Arttu Lindemanin kokemuksia sekä käytännön vinkkejä, miten kannattaa lähteä rakentamaan omaa uraansa some-vaikuttajana ja ennen kaikkea siitä, miten tubettamisesta voi saada elantonsa.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin, mutta ikäsuositus on 12+ -vuotiaille.

Satoja tuhansia seuraajia, siistejä videoita ja isot firmat maksavat sinulle, kun mainitset heidän nimen! Moni haaveilee mielenkiintoisesta influencerin urasta, mutta harva tietää, että tubettajan tai minkä tahansa muun somevaikuttajan taustalta löytyy pitkäaikaisen, määrätietoinen työn lisäksi yritys!

Millä tavalla tubettajan yritys eroaa sitten perinteisestä yrityksestä, vai eroaako ollenkaan?Missä vaiheessa kannattaa perustaa yritys? Mitä saa julkaista ja mitä ei? Ja tiesitkö, että esim. mainostuloista joudut maksamaan veroja aivan kuten muutkin yrittäjät?

Tällä aivan uudenlaisella avauksella Imatran Seudun Kehitysyhtiö reagoi digitalisaation myötä muuttuneeseen yrityskenttään ja sen nykyajan vaatimuksiin.

Tarjoamme some-vaikuttajan urasta haaveileville sekä kaikille muille aiheesta kiinnostuneille mahdollisuuden tutustua ammattiin tarkemmin ensi käden kokemuksen kautta. Tilaisuuden fokuksessa on kuitenkin taustalla pyörivä yritystoiminta kaikkine velvoitteineen ja sen kestävä kehittäminen.

Työelämä on muuttumassa kulttuuriksi, jossa yrittäjyystaitoja katsotaan ehdottomasti eduiksi. Yrittäjyyttä pidetään nuorten keskuudessa enenevässä määrin myös mahdollisena uravaihtoehtona.

KEHY on avainasemassa yrittäjien ja yrittäjiksi aikovien neuvonnassa ja panostaa tällä tavalla tietoisesti myös huomisen yrittäjiin tarjoamalla ajankohtaista sisältöä. Tilaisuudessa puhuu myös muita asiantuntijoita, joihin yleisöllä on mahdollisuus tutustua tapahtuman yhteydessä.

Sven Langbein (sven.langbein@kehy.fi)

• ammattina tubettaja