YRITYKSILLE KIITOS YHTEISTYÖSTÄ NUORTEN TYÖLLISTÄMISESTÄ KESÄTÖIHIN

Kiitos yhteistyöstä nuorten työllistämisessä kesätöihin

Ohjaamo jakoi kesätyöseteleitä kaikkiaan 220 kpl.Imatran kaupungin seteleitä jaettiin 180 kpl ja yhteistyökumppanimme Etelä-Karjalan Osuuspankin tarjoamia seteleitä 30 kpl imatralaisille ja 10 kpl ruokolahtelaisille nuorille.

Kiitos yrityksille, yhdistyksille ja Osuuspankille yhteistyöstä!

Kesätyösetelien maksatus on loppusuoralla. Viimeinen maksupäivä on 15.10.2019. Varmistat setelisi lunastuksen lähettämällä palkanmaksu-todistukset 10.10.2019 mennessä.

Jos kesätyöseteli on vielä lunastamatta (300 €, alv 0%) toimita palkanmaksutodistus Imatran kaupungille joko postitse osoitteeseen Imatran kaupunki, henkilöstöhallinto, Virastokatu 2, 55100 Imatra tai sähköpostilla osoitteeseen henkilostohallinto@imatra.fi. Mikäli maksuosoituksessa tulee olla joku tietty viite, ilmoita se samassa yhteydessä. Palkanmaksutodistuksessa tulee näkyä työntekijän nimi, yrityksen nimi, työskentelyn ajankohta sekä maksettu palkka.

IMATRAN KAUPUNKI

Konsernipalvelut