Ingram Micro allekirjoitti jakelusopimuksen Fortinetin kanssa Suomessa.

Ingram Micro allekirjoitti jakelusopimuksen Fortinetin kanssa Suomessa

Ingram Micro ilmoitti tänään allekirjoittaneensa jakelusopimuksen Fortinetin kanssa, joka on maailman johtavia laajojen, integroitujen ja automatisoitujen kyberturvallisuusratkaisujen toimittajia. Tämä vahvistaa Ingram Micron maailmanlaajuista investointia kyberturvallisuuteen ja vastaa Pohjoismaiden vahvaan kysyntään organisaatioiden lähiverkkojen (WAN), pilvipalveluiden ja datakeskusten turvaamiseksi.

"Sopimus Fortinetin kanssa on erinomainen askel kohti strategiaamme kyberturvallisuusliiketoiminnan vahvistamiseksi Suomen markkinoilla”, sanoo Suomen maajohtaja Sami Elopuro Ingramilta. ”Verkkorikollisuus jatkaa kasvuaan ja lisäksi laajeneva hyökkäyspinta-ala sekä kyberturvallisuusosaamisen puute asettavat organisaatioille haasteita. Fortinetin avulla voimme nyt auttaa organisaatioita ottamaan käyttöön ratkaisuja, jotka pystyvät tarjoamaan skaalautuvan ja integroidun tietoturvan, joka tarjoaa laajan näkyvyyden ja mahdollistaa automaattisen uhkasuojan ja reagoinnin.

Olemme innoissamme yhteistyöstä Ingram Micron kanssa Suomessa. Olemme vakuuttuneita siitä, että tällä kumppanuudella on merkitystä kumppaneiden palvelemisessa ja tietoturvastrategiamme toimittamisessa markkinoille tarjoamalla Fortinetin Security Fabricia, laajaa portfoliota, jonka avulla organisaatiot voivat saavuttaa digitaalisten innovaatioidensa tuloksia tinkimättä. Fortinet mahdollistaa verkkojen suojaamisen SD-WAN, Secure Access, Cloud Security ja Zero Trust Network Access teknologioiden avulla”, kertoo Fortinetin pohjoismaiden johtaja Jukka Saarenmaa.

Aiheet

Ingram Micro on johtava globaali IT ja mobiilialan tukku- ja logistiikkayhtiö, joka tarjoaa räätälöityjä tuotteita ja palveluita. Katso lisätietoa tästä www.ingrammicro.fi

Sami Elopuro

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager

Pohjoismaiden suurin IT- ja mobiilituotteiden jakelija

Globaalin infrastruktuurin avulla ja fokuksellamme pilvipalveluihin, logistisiin palveluihin, mobiili- ja IT-tuotteiden tukkurointiin ja palveluihin, varmistamme että yhteistyökumppanimme saavat oikeat työkalut ja tuen menestyäkseen omalla liiketoiminta-alueellaan.

Ingram Micro perustettiin vuonna 1979 ja on yli 35 vuoden ajan ollut tunnettu markkinajohtaja, joka on tarjonnut ensiluokkaisia ratkaisuja asiakkaille ympäri maailman.

Menestyksemme perustuu innovaatioihin sekä jatkuvaan pyrkimykseen saada parempaa tuottoa ja kasvua asiakkaillemme. Globaalisti ei löydy toista yritystä joka toimittaa yhtä laajan valikoiman teknisiä- ja logistisia palveluita.

Ingram Micro Finland
Ingram Micro on merkittävä IT- ja mobiilituotteiden jakelija Suomessa. Meillä on edustettuina konsernin liiketoiminta-alueista: Technology Solutions, Mobility, Cloud sekä logistiikka- ja elinkaaripalvelut. Tarjoamme myös joustavia ja kustannustehokkaita ratkaisuja tuotepaketointiin, ohjelmistojen kokoonpanoon, sähköiseen kaupankäyntiin ja kolmannen osapuolen logistiikkaan.

Laajennamme tuoteportfoliotamme IT-tuotteilla syksyn 2016 aikana tavoitteena vahvistaa asemaamme suomalaisilla markkinoilla sekä syventää yhteistyötä kumppaneiden, tavarantoimittajien ja asiakkaiden kanssa. Palvelemme jatkossa myös Baltian asiakkaat Suomesta käsin.

Toimipisteemme ja varastomme sijaitsee Espoon Kilossa. Hyödynnämme myös Pohjoismaiden ja Euroopan keskusvarastojamme.

Linnoitustie 11