10 parasta vinkkiä pienen kylpyhuoneen sisustukseen

Blogikirjoitus -

10 parasta vinkkiä pienen kylpyhuoneen sisustukseen

Pienen kylpyhuoneen sisustaminen vaatii hieman tavallista tarkempaa suunnittelua – varsinkin, jos tilassa halutaan rentoutua. Ideoita etsittäessä herää varmasti paljon kysymyksiä: Miten kaikelle löytyy tilaa? Minkäkokoisen kalusteen voin valita? Entä vino katto?

Tässä 10 parasta vinkkiä kylpyhuoneen tilankäytön optimointiin juuri pieniin kylpyhuoneisiin tavallista näppärämpien kalusteiden ja suihkuratkaisujen avulla.

1. VALITSE KAPEA MUTTA TILAVA KALUSTE

Älä anna koon hämätä – pienenkin kalusteen sisältä paljastuva säilytystila saattaa yllättää. Kuvassa on GRAND Solid -malliston pienin allaskaluste, jossa on harvinaisen paljon säilytystilaa. Se on nimittäin sekä korkeampi (57 cm) että syvempi (45 cm) kuin useimmat 60 cm leveät kalusteet.

Voit lisäksi valita mieluisesi avausvaihtoehdon useista vaihtoehdoista ja saada kalusteen haluamassasi värissä. Katso pienimmät allaskaapit

2. KATSAUS KALUSTEEN SISÄÄN

Pienessä kylpyhuoneessa on erityisen tärkeää huomioida kalusteiden säilytystilat. Kaikkien kalusteidemme mukana toimitetaan kaksi Organizer-säilytyslokeroa siveltimille, voiteille ja muille tärkeille tarvikkeille. Ja älä unohda peilikaappia - peili ja säilytystila yhdessä on pienen kylpyhuoneen paras ystävä!

3. ÄLYKKÄÄT PEILIT

Peilin avulla saat pienen kylpyhuoneen tuntumaan suuremmalta kuin se on. Yhdessä kätevän säilytystilan ja valaistuksen kanssa tulos on vielä parempi. Useissa peileistämme voit säätää sekä kirkkautta että valon lämpötilaa - saadaksesi parhaimman meikkituloksen. Lue lisää: vinkit pieneen kylpyhuoneeseen

4. SUIHKU TAITTO-OVILLA

Pienessä kylpyhuoneessa amme saa tehdä tilaa suihkulle, joka sekä miellyttää silmää että säästää tilaa. Valikoimastamme löytyy SYNC suihkuseinämalli, joka sopii erityisesti pieneen kylpyhuoneeseen taitettavien ovien ansiosta.

Lue koko artikkeli 10 parasta vinkkiä pienen kylpyhuoneen sisustamiseen täältä: inr.fi/pienet-kylpyhuoneet

Lue myös artikkeli "Näin sisustat kapean kylpyhuoneen"

Yhteyshenkilö/-t

Joakim Forsström