Kylpyhuone, jossa yhdistyy estetiikka ja toimivuus - Iconic by Desirée

Kylpyhuone, jossa yhdistyy estetiikka ja toimivuus - Iconic by Desirée

Kun remonttivuorossa oli kylpyhuone, Desirée ja hänen miehensä olivat täysin yksimielisiä: poreallas lähtisi pois. Ajatus paremmin suunnitellusta kylpyhuoneeseesta, jossa on tilaa sekä toiminnoille että estetiikalle alkoi pikkuhiljaa toteutua. Tutustu Desiréen kauniiseen kylpyhuoneeseen, joissa yhdistyy puuelementit ja luonnolliset yksityiskohdat raikkaisiin, valkoisiin kalusteisiin, ylelliseen suihkuseinään ja kylpyhuonepeiliin himmennettävällä valaistuksella taaten täydellisen alun mihin tahansa päivään.

"Halusin luoda modernin kylpyhuoneen, jossa olisi harmoninen tunnelma. Sen takia valitsin luonnonmateriaaleja ja keskityin erityisesti sopiviin valonlähteisiin, ääniin ja tuoksuihin, jotka auttavat minua rentoutumaan pitkän päivän jälkeen."

Valitsimme seinälle kiinnitettävän allaskaapin AIR-sarjasta ja siihen sopivan peilin, jossa on himmennettävä valo. Säädän valon sopivaksi päivänaikaan ja omaan mielialaan sopivaksi.

Allaskaappi AIR 120 Premium White, jossa pöytätason päällä oleva pyöreä pesuallas ja SLEEK pesuallashana.

MIHIN OLET ERITYISEN TYYTYVÄINEN KYLPYHUONEESSASI?

- Kokonaisuuteen! Olen niin uskomattoman tyytyväinen lopputulokseen. Rehellisesti sanottuna olin hetkittäin epävarma, sillä halusin kaiken mahtuvan samaan tilaan myös pesukoneen ja kuivausrummun. Mutta loppujen lopuksi kaikki järjestyi. Rakastan uutta kylpyhuonettani!

Suihkuseinä TRAC 20 8 mm:n lasilla ja sekoittajaseinä aikaisemmasta valikoimasta. Pyyhekuivain BOW.

Lue koko Meidän kotona - artikkeli Desiréen kauniista kylpyhuoneesta täältä: inr.fi/iconic-by-desiree

Oletko kiinnostunut muista Meidän kotona -artikkeleista?

Miltä näyttää sisustussuunnittelija Peeta Peltolan spa-henkinen kylpyhuone cityasunnossa? Katso kuinka muut enemmän tai vähemmän tunnetut henkilöt ovat sisustaneet kylpyhuoneensa.

Lue lisää osoitteesta inr.fi/iconic-by-me

Joakim Forsström

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja 010 209 3305

Skandinaaviset kylpyhuoneet

Ruotsissa valmistetut suihkutilaratkaisut ja kylpyhuonekalusteet skandinaavisella muotoilulla luovat edellytykset nautinnollisen ja persoonallisen kylpyhuoneen luomiseen omalla tavallasi.

Linnatullinkatu 1 LT 1
02600 Espoo, Etelä-Suomen Lääni, Finland