INR lanseeraa uuden brändialustan: Skandinaaviset kylpyhuoneet

INR lanseeraa uuden brändialustan: Skandinaaviset kylpyhuoneet

INR julkaisee uuden brändialustan vahvistaakseen asemaansa laadukkaiden, ruotsalaisten kylpyhuonekalusteiden suunnittelijana ja valmistajana. Uusi visuaalinen identiteetti sijoittaa INR:n keskelle skandinaavista kylpyhuonetta luvaten yksinkertaisempaa arkea ja enemmän aikaa muuhun.

INR on ollut jo 35 vuoden ajan yksi pohjoismaiden johtavista kylpyhuonetoimijoista. Vuonna 2017 yhdistyivät skoonelainen suihkutilaratkaisujen valmistaja INR ja smoolantilainen kylpyhuonekalustevalmistaja Aspen ja yhteiseksi tavaramerkiksi tuli INR Iconic Nordic Rooms. INR ottaa nyt seuraavan askeleen uuden visuaalisen identiteetin alla, joka on selkeämpi ja vastaa entistä paremmin pohjoismaisen sisustuksen puhdasta muotoilua ja liiketoiminnan selkeyttä.

Inspiraatio uuteen identiteettiin on haettu omasta organisaatiosta ja on luonnollinen askel brändin kehityksessä. INR:n markkinointi- ja innovaatiopäällikkö Kristian Olsson, joka on vastuussa brändiuudistuksesta, kertoo muutostyön taustoista:

- Yrityksemme sisäiset perusarvot, maanläheisyys sekä halumme yksinkertaistaa ja selkeyttää toimintaamme on ohjannut brändiuudistusta. Halusimme ottaa askeleen lähemmäksi skandinaavista ilmettä visuaalisessa identiteetissämme värien, muotojen ja kuvien suhteen.

Tietoa INR:stä

Ruotsissa valmistetut suihkutilaratkaisut ja kylpyhuonekalusteet skandinaavisella muotoilulla luovat edellytykset nautinnollisen ja persoonallisen kylpyhuoneen luomiseen omalla tavallasi.

Lataa virallinen brändipaketti

Lataa Logo