Kerro mielipiteesi uudesta Keskustorista!

Kerro mielipiteesi uudesta Keskustorista!

Seinäjoen uusi Keskustori on ollut toiminnassa nyt muutaman kuukauden. Tori ympäristöineen on ollut vielä kesän ajan osittain muutos- ja rakennustöiden ympäröimänä, mutta siitä huolimatta niin asukkaat kuin tapahtumavieraatkin ovat käyttäneet torin palveluita ahkerasti. Taideteos Horsma on jo lyhyessä ajassa osoittanut merkityksensä niin lisäarvon kuin tunnettavuuden luojana ja Yrittäjä-Jussi -patsas on ollut yksi Seinäjoen kesän somehiteistä.

Keskustoria tulee kuitenkin kehittää jatkossakin ja jotta tori palvelisi entistä paremmin sekä yrityksiä että asukkaita ja toimisi viihtyisänä keskustan olohuoneena, pyydämme palautetta niin torin toiminnallisuuksista kuin visuaalisuudestakin.

Kysely on avoinna 15.8. saakka.

Kyselyyn pääsee vastaamaan täällä.

Kyselyyn voit vastata myös Seinäjoen kaupungin Rinki -sovelluksessa.
Ringin voi ladata itselleen:
App Store: https://apps.apple.com/fi/app/rinki/id1271755670

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pro.theboard.seinajoki&hl=en

Into Seinäjoki Oy on Seinäjoen kaupungin kehitysyhtiö. Asiakkaitamme ovat aloittavat, kehittyvät ja alueelle sijoittuvat yritykset. Autamme asiakkaillemme menestymään sekä kehitämme Seinäjokea entistä paremmaksi liiketoimintaympäristöksi. Olemme mukana mm. kaupunkikeskustan, aseman seudun sekä Itäväylän yritysalueiden kehittämisessä.