Penkki RJUKAN tummanvihreä sametti

Anna sametin valloittaa

Sametti ja vakosametti jatkavat trendikkäinä tänä syksynä ja materiaalit ovat löytäneet tiensä suomalaisten kotiin niin huonekaluissa kuin sisustustekstiileissä. Molemmilla materiaaleilla on pehmeä rakenne ja pinta, mikä antaa tuotteille ylellisen ilmeen.

Kauniita materiaaleja löytyy useissa eri väreissä sekä isommista että pienemmistä huonekaluista.

Valitse esimerkiksi 70-luvun inspiroima rahi DARUP mintunvärisessä veluurissa tai jakkara WAVE syvän oranssina tai tummansinisenä. Oliivinvihreässä PADBORG -rahissa on kaunis pintastruktuuri ja trendikkäät kultaiset yksityiskohdat.

Sohvan ilmeen saa päivitettyä kätevästi uusilla koristetyynyillä, ja tänä syksynä eri muotoja nähdään koristetyynyissä paljon. Vlaitse esimerkiksi puolikuunmuotoinen NATTFIOL -koristetyyny tai pyöreä KUGLEASK –koristetyyny, jota on saatavissa neljässä eri värissä: ruusu, tumma koralli, oliivinvihreä ja tummansininen.

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 24 000 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Riikka Nuutinmäki