Ohita
Energinen myymäläpäällikkö Heikki Isokääntä valmiina avajaisiin Ylivieskan uudistuneessa myymälässä.

JYSK Ylivieska valmiina joulukauppaan

Uudistuva ja voimakkaasti kasvava JYSK jatkaa myymälöiden uudistamista ja torstaina 3.10. vietetään uudistetun Ylivieskan myymälän avajaisia. Kattavan uudistuksen myötä Ylivieskan JYSK myymälä on valmiina joulukauppaan entistä ehompana.

Aiempaa valoisamman myymälän pohjaratkaisu on muutettu kokonaan, ja tila saatu siten näyttämään entistä avarammalta. Lattia on vaihdettu vaaleaan puunsävyiseksi, valaistusta lisätty ja myymälään vaihdettu uusimman myymäläkonseptin mukaiset hyllyratkaisut.

- Syksyn uusi huonekalu-ja sisustusvalikoima on otettu loistavasti vastaan. Lähiviikkoina saamme myyntiin myös paljon ulko-ja sisävaloja sekä joulutuotteita. Uuden pohjaratkaisun myötä tuotteet  ja sisustusideat tulevat aiempaa paremmin esille, iloitsee ylpeä myymäläpäällikkö Heikki Isokääntä.

Myymäläpäällikkö Heikki Isokääntä on pitkänlinjan JYSKiläinen. Uransa 2000-luvun alussa osa-aikamyyjänä aloittanut Heikki on yli 16-vuotisen JYSK-uransa nähnyt läheltä ketjun kehittymisen niin valikoimien kuin myymäläkonseptinkin osalta. Vauhdikkaan JYSK-uran vastapainona Heikki ehtii toimia mukana mm.lastensa jalkapalloseuran toiminnassa joukkueenjohtajana.

Useiden viikkojen projektin jälkeen myymäläpäällikkö tiimeineen on valmiina 3. päivä lokakuuta pidettäviin avajaisiin.

- On hienoa olla osa JYSKin menestystarinaa ja nähdä, kuinka JYSK kasvaa ja kehittyy vuosi vuodelta. Odotamme innoissamme koko henkilökunnan kanssa torstain avajaisia, ja että pääsemme juhlimaan uutta ilmettämme yhdessä asiakkaidemme kanssa. Avajaisaamun yllätykseksi olemme valinneet jonotarjouksia suosituimmista tuotteistamme. Rajoitetut erät myydään hinnoilla, jotka eivät toistu, kertoo Heikki.

Uusitun JYSK Ylivieskan avajaiset torstaina 3.10.2019 klo 10 alkaen. Avajaisia vietetään huipputarjouksin, ja avajaisten tapahtumista lisätietoa täältä.

Alueet

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.