Kodikasta joulutunnelmaa uuden Nordic Mood -malliston avulla

Kodikasta joulutunnelmaa uuden Nordic Mood -malliston avulla

Lokakuussa JYSK-myymälöihin saapuu uusi Nordic Mood -mallisto, jonka avulla haluamme inspiroida asiakkaitamme luomaan kodikkaan joulutunnelman kotiin.

Uusi joulumallisto on esillä kaikissa JYSK-myymälöissä ja verkkokaupassa JYSK.fi.

Uuden Nordic Mood-malliston teemana on viihtyisä joulu, kertoo JYSKin kodin sisustustuotteiden ostaja Tina Nymann.

”Uuden Nordic Mood -mallistomme avulla haluamme inspiroida asiakkaitamme luomaan kodikkaan joulutunnelman kotiin. Olemme pyrkineet luonnon inspiroimana luomaan tyylikkään ja samalla modernin tunnelman, punaisen ja vihreän ollessa keskiössä”, kertoo Tina Nymann.

Jouluksi tai koko vuodeksi

Koristetyynyn pehmeiden, luonnon inspiroimien kuvioiden vastakohtana malliston tuotteissa nähdään myös kultaista hohtoa, kimallusta sekä messinkiä ja lasia.

”Jotkut tuotteet ovat erittäin jouluisia, kun taas toiset voivat olla esillä koko vuoden. Mielestäni jouluhahmot ovat todella söpöjä, mutta rakastan myös syvänpunaista väriä, joka symboloi minulle joulua ”, Tina Nymann sanoo.

Lisää JYSK joulutuotteiden kuvia täältä.

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki