Minimalistista skandinaavista tunnelmaa kotiisi

Uusi mallisto on saatavilla kaikissa Suomen JYSK-myymälöissä 13. helmikuuta alkaen ja tuotteita voi ostaa myös verkkokaupastamme JYSK.fi.

Mallisto uudistuu kolmen kuukauden välein ja sen tuotteet valitaan huolella. Tuotteet toimivat sisustuksessa sekä yhdessä että erikseen.

Tämän vuoden ensimmäiselle mallistolle on ominaista boheemi tyyli ja selkeät skandinaaviset linjat. Tuotteissa yhdistyvät eri materiaalit, muodot ja kuviot.

Mallistosta löytyy esimerkiksi kuvioitu viltti hapsuilla sekä tyyny strukturoidulla pinnalla. Lämmintä tunnelmaa luo puolestaan pehmeä lampaantalja.

Yhdistele vaaleita tekstiileitä esimerkiksi tumman korin kanssa ja luo kodikas tunnelma. Lisää hieman luksusta metallisella kynttilänjalalla tai kultaisia yksityiskohtia sisältävällä lasimaljakolla.

Hillityt värit antavat mallistolle ajattoman ilmeen. Hienot yksityiskohdat sekä mattaviimeistellyt ja kuvioidut pinnat luovat ripauksen naisellisuutta ja puhtautta.

Mallisto koostuu seuraavista tuotteista:

• Kynttilänjalka ASGE Ø8xK8cm (3,49)
  • Maljakko LARIS Ø11xK11 cm (4,99)
  • Maljakko TRISTAN Ø9xK13 cm (4,99)
  • Tekokasvi THORMUND K18 cm (7,99)
  • Kori FOLKVAR L30xP25xK18 cm (13,99)
  • Huopa STRANDBEDE 130x170 cm (16,99)
  • Pöytälamppu PATRIK Ø14xK45 cm (17,99)
  • Koristetyyny PIL 45x45 cm luonnonvalkoinen (19,99)
  • Keinotekoinen lampaantalja TAKS 60x90 cm luonnonvalkoinen (25,-)
  • Tarjotinpöytä BAKKEBJERG Ø40 (34,99)

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki