Uuden Nordic Mood –malliston lämpimät värisävyt ja muodot valloittavat

Siirrymme uudessa Nordic Mood-mallistossamme luonnonläheiseempään suuntaan, jota tasapanoittavat poltetut ruskean värisävyt.

Mallisto tulee myyntiin verkkokauppaamme 30. tammikuuta ja on esillä myymälöissämme 12. helmikuuta alkaen.

Lasin, metallin ja pehmeiden tekstiilien yhdistelmä luo mallistoon vivahteita, jotka yhdessä hieman kylmempien materiaalien, kuten sementin, kanssa luovat mallistoon lämpimän mutta samalla myös skandinaavisen ilmeen. Vihreät kasvit tuovat eloa poltettuihin vivahteisiin ja nämä yhdessä luovat keväisen tunnelman.

Erityisesti orgaaniset ja pyöreät muodot ovat merkittävässä osassa vuonna 2019.

Uudet Nordic Mood-tuotteet:

Korivaunu RADBJERG 45€

Maljakko THEO 19,99€

Tekokasvi DAGFINN 3,99€

Lämpökynttilänjalka BRYNJE 5,99€

Kukkaruukku ODDMUND 4€

Huopa LINNEA 34,99€

Matto VILLIN 24,99€

Kynttilä BOSSE 2,99€

Tekokasvi OLIVER 5,99€

Koristetyyny POPPEL 13,99€

Tunnisteet

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 900 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.7 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki