Uutuuksia kylpyhuoneeseen

JYSKin uusien kylpyhuonetarvikkeiden mallistossa on kiinnitetty erityistä huomiota tuotteiden toimivuuteen ja monikäyttöisyyteen.

Sinivihreästä lasista valmistetun uutuussarja LANE koostuu saippua-annostelijasta, hammasharjamukista ja kannellisesta säilytysrasiasta, jonka kansi on valmistettu korkista.

Sarjaan kuuluvan lasialustan avulla tuotteet saa esiteltyä siististi yhdessä. Messinkireunaisissa VIKEN-korurasioissa suosikkikorut pysyvät järjestyksessä ja kosteudelta suojassa.

Luonnollista ilmettä ja kaunista kontrastia värillisille lasiesineille luovat pyökistä valmistetut VALJE-harjat sekä paperista valmistettu SALA-kori. Monikäyttöistä SALA-koria voi käyttää esimerkiksi tekokasvi STEINARin ruukun suojana tai meikkien säilytykseen. Paperikorin voi pestä, joten sitä voi käyttää uudelleen ja uudelleen.

Tuotteet:

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.