Ohita
JYSK Awards 2021 järjestettiin Lahden Sibeliustalossa lokakuussa. Kuva: Eventphoto.fi/Sami Tuoriniemi.

Tiedote -

JYSK Awards -henkilöstögaala valittiin vuoden 2021 työelämän yhteisöllisyysteoksi

JYSKin vuosittain järjestettävä JYSK Awards -gaala on valittu vuoden 2021 työelämän yhteisöllisyysteoksi.

Kilpailu oli osa Oikotien Vastuullinen työnantaja -kampanjaa. Työntekijöiden ja työnantajien oli mahdollista ilmoittaa kilpailuun tekoja, jotka kaipaisivat tunnustusta. Oikotien raati valitsi annetuista ehdotuksista TOP10-ehdokkaat, joista Suomen kansa valitsi voittajan. JYSK Awards sai kansanäänestyksessä 22,8 prosenttia äänistä ja valittiin vuoden 2021 työelämän yhteisöllisyysteoksi.

JYSK Awards -henkilöstöjuhlassa juhlistetaan päättyneen tilikauden onnistumisia ja tämän vuoden juhlassa Lahden Sibeliustalossa palkintokategorioita oli huikeat 17.

"Panostamme JYSKissä yhteisöllisyyteen ja yhdessä tekemiseen arvojemme mukaan. Se ei aina ole itsestään selvää yrityksessä, jossa on yli 90 toimipistettä ympäri maata. Yksi koko henkilökunnan korkealle arvostama yhteisöllisyysteko on vuosittainen juhlamme JYSK Awards. Se on ainutlaatuinen tapahtuma, jota henkilökunta odottaa innolla ja valmistautuu siihen jo kuukausia etukäteen.

Yhteisöllisyyteen panostetaan meillä muutenkin kuin JYSK Awardsin kautta ja henkilökunnan palautteen mukaan olemme onnistuneet siinä hyvin. Työtyytyväisyyskyselyssä saamme aina valtavan määrän palautteita, joissa tiimihenkeämme ja yhteisöllisyyttämme kiitetään. Meillä JYSKissä saa kehua kollegoita ja itseään ja niin pitääkin tehdä – muistetaan nauttia onnistumisista työn tekemisen lomassa.", kertoo JYSK Suomen henkilöstöpäällikkö Leena Saario.

Kuvat: Eventphoto.fi/Sami Tuoriniemi. Tapahtumajärjestelyt Dentsu Finland/Jenni Roivas.

Lisää kilpailusta Oikotien artikkelista

Kategoriat

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 3000 myymälää ja yli 26 500 työntekijää 50 maassa. JYSKin omistaa Lars Larsen-konserni, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.8 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 4,1 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.