Ohita
JYSK Seppälän myymläläpäällikkö Mari Pääkkönen on valmiina esittelemään uusitun myymälän.

JYSK Seppälän uusittu ilme

JYSK on Suomessa investoinut voimakkaasti myymäläverkostonsa ilmeen päivittämiseen. Viime vuoden marraskuussa Jyväskylän Palokan myymälä sai remontin myötä Suomen ensimmäisen laajennetun huonekaluvalikoiman, ja nyt uudistumisvuorossa on Seppälän myymälä.

Uusitun myymälän avajaisia vietetään torstaina 31. tammikuuta.

- Olemme odottaneet kauan tätä hetkeä. Molemmat Jyväskylän myymälät on nyt uudistettu, ja pääsemme palvelemaan asiakkaitamme nykyaikaisissa ja inspiroivissa puitteissa, kertoo aluepäällikkö Satu Okkonen.

Seppälän remontoitu myymälä edustaa ketjun uutta konseptia, joka tarjoaa enemmän tilaa esillepanoihin myymälässä. Skandinaavinen ja valoisa yleisilme on saatu aikaan vaihtamalla koko myymäläkalustus sekä lisäämällä valaistusta myymälään. Selkeämmän pohjaratkaisun ja uusien lattiakalusteiden ansiosta tuotteet tulevat paremmin esille ja ne on aiempaa helpompi löytää. Näin kevään trendit ja sisustusuutuudet tulevat aiempaa paremmin esille.

- Remontin myötä myymälää ei ole tuntea samaksi. En malta odottaa, että asiakkaamme näkevät uudistuneen myymälämme. Avajaistarjouksien lisäksi meillä on avajaispäivänä tarjolla sadalle ensimmäiselle asiakkaalle ilmaiseksi tyyny - nukkumisen tuotteiden expertti kun olemme, iloitsee myymäläpäällikkö Mari Pääkkönen.

Lisätietoja:

Aluepäällikkö Satu Okkonen, sok@jysk.com

JYSK on kansainvälinen myymäläketju, jolla on skandinaaviset juuret ja joka myy kaikkea kotiin. Ensimmäinen myymälä avattiin Tanskassa vuonna 1979. Tällä hetkellä JYSKillä on yli 2 700 myymälää ja 22 000 työntekijää 51 maassa. Myymälöiden nimi on Saksassa ja Itävallassa Dänisches Bettenlager, muualla maailmassa JYSK. JYSKin omistaja on tanskalainen liikemies Lars Larsen, joka omistaa useita yrityksiä. Niiden vuotuinen liikevaihto on 4.02 miljardia EUR. JYSKin liikevaihto on 3.36 miljardia EUR.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.