CWT KALEVA TRAVEL JA KON-TIKI TOURS YHTEISTYÖHÖN VAPAA-AJANMATKATARJONNASSA

CWT Kaleva Travel ja Kon-Tiki Tours allekirjoittivat 31.10.2018 yhteistyösopimuksen monipuolistaakseen kummankin tuotetarjontaa. Samalla tiivistettiin yhteistyötä Kon-Tiki Toursin lentolippujen hallinnoinnissa sekä suhteissa lentoyhtiöihin.Kon-Tiki Toursille CWT Kaleva Travelin yhteistyö antaa uuden markkinointikanavan räätälöidyille erikoismatkoille. Sopimus astui voimaan joulukuun alussa.

”Yhteistyö lisää mielenkiintoisia vaihtoehtoja vapaa-ajanmatkojen tarjontaamme”, toteaa johtaja Kai Paroma CWT Kaleva Travelista. Kai iloitsee alkaneesta yhteistyöstä: ”Olemme innoissamme voidessamme nyt tarjota asiakkaillemme Kon-Tikin räätälöityjä ryhmämatkoja. Uskon, että asiakkaitamme kiinnostavat erityisesti luonto-, lintu-, urheilu- sekä maa- ja metsätalousalan ryhmämatkat.”

”Kun kaksi osaavaa tekijää ryhtyy yhteistyöhön, asiakas voittaa”, uskoo Kon-Tiki Toursin yrittäjä-toimitusjohtaja Timo Saranpää. ”Alkaneen yhteistyön myötä kykenemme entistä paremmin palvelemaan myös yksittäisiä matkustajia. Kon-Tikihan on perustaltaan ryhmämatkatoimisto”, Timo jatkaa.

Kon-Tiki Toursin omistaman urheilumatkatoimisto Björk & Boströmin tarjonta kuuluu yhteistyösopimuksen piiriin. ”Jatkuvasti kasvavaan urheilumatkojen kysyntään vastaaminen on tärkeä osa yhteistyötä”, vakuuttavat sekä Kai että Timo.

Yhteistyösopimuksella ei ole välittömiä henkilöstövaikutuksia.

Matkamessuilla Kon-Tiki Tours on mukana ammattilaispäivänä 17.1.2019 Business Forumissa osastolla 4.

CWT Kaleva Travel on osa CWT Finland Oy:tä, joka on yksi Suomen suurimmista liikematkatoimistoista. Suomen noin 200 työntekijästä vapaa-ajan matkojen tiimissä Helsingissä työskentelee 13 henkilöä.
CWT Kaleva Travelin erikoisasiantuntijoiden pääosaamisalue on joustavissa, räätälöidyissä vapaa-ajanmatkoissa yli 250 kohteeseen ympäri maailman. Jokaisen matkustajan tai matkaseurueen yksilöllisen tarpeen mukaan toteutetaan kaikki lomaunelmat kaupunkilomista rantalomiin, kulttuurilomista aktiivilomiin, risteilyihin maailman merille tai näiden yhdistelmiin. Osaaminen ja ammattitaito juontavat juurensa aina vuoteen 1935.

Lisätietoja:

CWT Finland Oy / CWT Kaleva Travel, johtaja Kai Paroma, 0500-667 001, www.kalevatravel.fi

Oy Kon-Tiki Tours Ltd, yrittäjä-toimitusjohtaja Timo Saranpää, 050-5236 005, www.kontiki.fi

• Yritystoimi

• incentivematkat
  • opintomatkat
  • teemamatkat
  • kulttuurimatkat
  • wellness-matkat
  • urheilumatkat
  • kaukomatkat
  • seniorimatkat
  • räätälöidyt matkat
  • ryhmämatkat
  • matkatoimisto
  • matkailu
  • matka
  • kontikitours
  • ihanjotainmuutakuinseuramatka

Kon-Tiki Tours on suomalainen, yksityinen räätälöityjä teemamatkoja eri puolille maailmaa tekevä ryhmämatkatoimisto. Kon-Tiki Toursilla on toimistot Helsingissä, Turussa, Rovaniemellä ja Kuusamossa. Yritys työllistää oman 14 hengen joukkueen lisäksi lukuisia yrittäjäyhteistyökumppaneita matkojen suunnittelussa, myynnissä, tuotannossa ja operoinnissa. Kon-Tiki Toursin tuotemerkkejä ovat myös Matkaseniorit, Trio Travels ja Björk & Boström-urheilumatkat. Ostettuaan syksyllä 2018 Lapin Lomamatkat Oy:n Kon-Tiki laajensi toimintaansa myös incoming-matkailupalvelujen tarjontaan kansainvälisille asiakkaille. Lisätietoja www.kontiki.fi.