BIOTHERM LIFE PLANCTON EYE JA ELIXIR AUTTAVAT IHOASI UUDISTUMAAN

15ml 49,00€

Toimitus alkaen viikolla 6/2019

LIFE PLANKTON™ EYE

Ranskan Pyreneiltä vuonna 1952 löydetty Life Plankton™ on saavuttanut ikonisen aseman taianomaisena ihoa hoitavana ainesosana. Tällä ainutlaatuisella mikro-organismilla on hämmästyttävä kyky uudistaa ihoa ja palauttaa sen nuorekkuus.

Vuonna 2019 Biotherm kirjoittaa uuden luvun Life Planktonin™ tarinaan: uusi, nopeavaikutteinen herkälle silmänympärysiholle tarkoitettu koostumus tehoaa ikääntymisen merkkeihin – ennen kuin ne edes tulevat näkyviin.

Ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien LIFE PLANKTON™ EYE -silmänympärysvoide hälventää juonteita ja silmäkulmien ryppyjä, häivyttää tummia silmänalusia ja vähentää silmäpusseja. Silmänympärysiho näyttää välittömästi nuorekkaammalta, kirkkaammalta ja kiinteämmältä – ja tulokset vain paranevat ajan mittaan.

Herkkä silmänympärysiho on neljä kertaa ohuempaa kuin muu kasvojen iho ja reagoi herkemmin hektisen modernin elämän rasituksiin ja haittatekijöihin. Saasteet, unenpuute, päivittäinen meikinpoisto – yhdessä nämä tekijät herkistävät, heikentävät ja kuivattavat silmänympärysihoa ja myös ohentavat sitä vuosien mittaan.

Ajan myötä ihon soluväliaine ja kollageeniverkosto alkavat hajota; ihoon syntyy mikrojuonteita, jotka ovat ensin huomaamattomia mutta tulevat lopulta näkyviin ihon pinnalle. Silmänympärysihon oheneminen on yksi eniten ihon ikääntymisprosessia nopeuttavista tekijöistä. Juonteet, tylsä ihon sävy, epätasainen pinta ja tummat silmänaluset ovat silmänympärysalueella näkyviä ikääntymisen merkkejä.

LIFE PLANKTON™ EYE auttaa ennaltaehkäisemään mikrojuonteiden syntyä ja kiinteyttämään, uudistamaan, silottamaan ja kaunistamaan silmänympärysihoa.

Nyt katseesi voi heijastaa vahvuuttasi ja kauneuttasi – paljastamatta ikääsi.

TEHOSTA IHONHOTORUTIINIASI - LIFE PLANKTON™ ELIXIR

Iho taistelee päivittäin haitallisia hapettumis- ja tulehdusreaktioita aiheuttavia ärsytystekijöitä vastaan, jotka heikentävät sen hyvinvointia ja kauneutta. Ajan mittaan tämä näkyy ihossa: siihen ilmaantuu ikääntymisen merkkejä, kuivia kohtia ja ryppyjä. LIFE PLANKTON™ ELIXIR on ihoa tehokkaasti uudistava tiiviste, jossa on suuri pitoisuus aktiiviaineita.

Ihon laatu muuttuu paremmaksi ja rypyt silottuvat. Iho on näkyvästi nuorekkaampi jo tuotteen 8 päivän käytön jälkeen, ja ikääntymisen merkit hälvenevät. LIFE PLANKTON™ ELIXIR on tarkoitettu ihonhoidon ensimmäiseksi vaiheeksi tehostamaan muiden ihonhoitotuotteiden vaikutusta.

LIFE PLANKTON™ VAIKUTTAA IHOON KOLMELLA TAVALLA:

1 SUOJAA: Vahvistaa ja tehostaa ihon puolustuskykyä, jotta iho pystyy suojautumaan paremmin ulkoisilta haittatekijöiltä.

2 HOITAA: Rauhoittaa ja vahvistaa ihoa.

3 UUDISTAA: Tehostaa ihon uusiutumiskykyä; jo 8 päivän käytön jälkeen iho on kuin uudelleensyntynyt, ja tulokset vain paranevat ajan mittaan.

Lisätietoa:

L`OréalFinland Oy