EMILY RATAJKOWSKI GOES BLONDE

Kérastase-muusa Emily Ratajkowski värjäsi hiuksensa ensimmäistä kertaa elämässään. Kuukausien sisälle linnoittautumisen jälkeen, ikoninen ruskeaverikkö, malli, Emily Ratajkowski, päätti piristää tyyliään kesää varten ja värjäsi hiuksen vaaleaksi 22. kesäkuuta yhteistyössä Kérastasen kanssa. Kérastase on ylellisten, ammattimaisten hiustenhoitomerkkien numero #1 maailmassa.

Vaaleaksi muuttuminen on ollut Emilyn ajatuksissa jo pitkään, mutta häntä on mietityttänyt, mitä vaaleaksi värjääminen saattaa tehdä hänen hiuksillensa. Emily on rakentanut vahvan ja luottavan suhteen Kérastase-brändiin viimeisten kolmen vuoden aikana ja hän oli vihdoin valmis ottamaan askeleen kohti uutta hiustyyliä huomattuaan, miten Kérastase-tuotteet ovat vaikuttaneet hänen hiustensa kuntoon. Hän oli varma, että vaalennetut hiuksensa tulisivat olemaan hyvissä käsissä Kérastasen kanssa, kun brändi lanseerasi ensimmäisen hiustenhoitosarjansa vaaleille hiuksille, Blond Absolu-tuotesarjan. Emily tulee olemaan uuden Blond Absolu –kampanjan kasvokuva tammikuussa 2021.

Emily värjäsi ensimmäistä kertaa hiuksensa, ja nyt kun kampaamot ympäri maailman ovat taas avanneet ovensa asiakkaille, hiusvärin muutos voi olla samalla helppo tapa aloittaa uusi aikakausi.

“En ole koskaan elämässäni värjännyt hiuksiani tai muuttanut hiusteni pituutta merkittävästi! Olen todella iloinen, että sain Kérastaselta siunauksen värjätä hiukseni vaaleaksi. Juhlin juuri syntymäpäiviäni ja minusta on ihanaa, että karanteeniajan jälkeinen elämä alkaa uudella, raikkaalla lookilla. Kauneus on tarkoitettu olevan myös hauskaa ja itsensäilmaisua, ja todella tarkoitan tätä: minulla ei ole ollut koskaan näin hauskaa ulkonäköni kanssa kuin nyt”, Emily sanoo.

Emilyn uusien vaaleiden hiusten kotihoitorutiini sisältää Kérastase Blond Absolu –tuotesarjan tuotteet, jotka ovat tarkoitettu vaaleille/vaalennetuille hiuksille. Nämä tuotteet auttavat häntä pitämään huolta upeista vaaleista hiuksistaan sekä sävyttämään ne kirkkaaksi, jotta vaaleat hiukset näyttävät niin upeilta kuin mahdollista. Saatavilla Kérastase-kampaamoista.

www.kerastase.fi

@kerastase_official #Kerastase #BlondAbsolu

Emily Ratajkowski kuvat & copyright: TOM NEWTON

Lisätiedot:

Jonna Rämänen, Trademarketing Manager

040-5880825 / jonna.ramanen@loreal.com

• blond absolu
  • kampaus
  • hiukset
  • kérastase

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.