Intensiivinen rakkaustarina — Emporio Armani Together Stronger -tuoksut

50ml 76,50€

Ensimmäinen toimitusviikko 2/2019

Together Stronger

Vuodesta 2017 ihastuttanut rakkaustarina ”Together Stronger” saa jatkoa, kun Armani esittelee uuden naisellisen In Love With You –tuoksun sekä uudistetun, intensiivisen maskuliinisen Stronger With You Intensely –tuoksun.

Intensiivinen, ehdoton rakkaus — uniikit, nykyaikaiset tuoksut vievät sinut mukanaan rakkaustarinaan. Ne heijastavat modernia, luonnollista ja vastustamatonta elämäntapaa. Viettelevät tuoksut kietoutuvat toisiinsa erottamattomasti.

Tuoksujen yksinkertaiset linjat luovat pulloihin aistikkuutta. Pyöristetyt muodot kuvastavat sekä maskuliinisia olkapäitä, kuin myös naisellisia lanteita. Metallinen korkki lisää parin hienostunutta eleganssia ja toisiinsa nivoutuneet renkaat kuvastavat yhteenkuuluvuuden ja ehdottoman rakkauden symbolia.

IN LOVE WITH YOU

Itämaisen kirsikkainen Eau de parfum -tuoksu, jossa raikas kirsikka yhdistyy huumaavaan jasmiiniin ja täyteläiseen patsuliin.

STRONGER WITH YOU INTENSELY

Intensiivinen, metsäisen miehekäs tuoksu, jossa yhdistyvät roseepippurin kirpeys ja vaniljan ja ambran lämpö.

Lisätiedot:

L’Oréal Finland Oy         Jenny Hyvärinen