IT Cosmetics — Plastiikkakirurgien kanssa yhteistyönä suunniteltu meikkisarja

IT COSMETICS

Arvioidut kuluttajahinnat*:

Your Skin But Better™ CC+™ SPF 50+

Peittävä ja ihon sävyä korjaava CC-voide.

39,00€

Bye Bye Under Eye™

Superpigmenttinen, pitkäkestoinen ja vedenkestävä peitevoide.

25,00€

Bye Bye Pores Pressed™

Väritön, helposti mukana kulkeva puuteri peittävään lopputuloksen.

32,00€

Brow Power™

Kulmakarvapuuteri, jonka universaali sävy sopii kaikille kulmakarvoille.

Superhero™

Pitkät ja kauniit ripset antava ripsiväri, jonka harja ylettyy jokaiseen ripseen vaivattomasti.

25,00€

Nyt saatavilla Kicks.fi-verkkokaupasta ja maaliskuun puolestavälistä valikoiduista Kicks-myymälöistä.

*Esittelyssä IT Cosmeticsin 5 top-tuotetta.

IT on kehitetty yhteistyössä plastiikkakirurgien ja ihotautilääkärien kanssa

Yhdysvaltalainen tv-uutisankkuri Jamie Kern Lima perusti IT Cosmetics-meikkisarjan 10 vuotta sitten. Jamie kärsi ruusufinnistä, jolle hän etsi tuloksetta sopivan peittävää ja hoitavaa, studiovalojakin kestävää tuotetta. Tästä inspiroituneena hän päätti kehittää oman meikkisarjan ihon asiantuntijoiden avulla. Syntyi IT Cosmetics.

IT muodostuu sanoista Innovative Technology

Tuotteiden salaisuus on niiden hoitavissa ominaisuuksissa, jotka muuttavat ihon ulkonäköä. Innovatiivisissa ja helppokäyttöisissä tuotteissa yhdistyvät meikin ja hoitotuotteiden parhaat ominaisuudet.

IT on helposti lähestyttävä meikkisarja

Meikkisarja sisältää kattavan valikoiman kauneutta. Inspiraationsa todellisesta kauneudesta saanut IT Cosmetics sisältää kattavan valikoiman kauneustuotteita. Tuotteet antavat sinulle voimaa olla paras versio itsestäsi, joka päivä.

IT muuttaa käsityksesi kauneudesta ja elämästä

Kun tuote päätyy käteesi, muuttuu elämäsi kertaheitolla. Tuotteet luovat kauneutta kaikkialla ympärilllään.

IT tyttö ensimmäisestä päivästä lähtien

Tuote sopii jokaiselle, joka haluaa olla yksi IT-tytöistä.

IT-naisen must-have -tuote

Your Skin But Better™ CC+™ SPF 50+ -voiteessa yhdistyvät peittävyys ja ihon sävyn korjaavuus, anti-aging ihonhoito ja SPF 50+ UVA/UVB fysikaalinen aurinkosuoja. Palkintoja voittanut, uskomaton koostumus kosteuttaa ihoa, häivyttää ihon epäpuhtauksia ja saa aikaan virheettömän näköisen ihon. Tuote on kehitetty yhteistyössä plastiikkakirurgien kanssa. Tämä todellinen must-have -tuote yhdistää kaiken sen, mitä tarvitset saavuttaaksesi täydellisen näköisen ihon.

Saatavilla 12 sävyä

Hyvästi ihon epätäydellisyydet

Bye Bye Under Eye -peitevoide on täysin peittävä, vedenkestävä, pitkäkestoinen ja palkittu best-seller. Peittää tummat silmänaluset, punaisuuden, katkenneet verisuonet muut ihon epätäydellisyydet. Tämä ainutlaatuinen, superpigmenttinen peitevoide saa ihosi näyttämään nuorekkaalta. Kehitetty yhteistyössä plastiikkakirurgien kanssa.

Saatavilla 6 sävyä

Tasainen mattapinta päivän jokaisena hetkenä

Bye Bye Pores Pressed kiinteä puuteri häivyttää ihohuokoset näkyvistä ja saa aikaan tasaisen, täydellisen näköisen meikkipohjan. Helposti mukana kulkeva puuteri on kehitetty yhteistyössä plastiikkakirurgien kanssa. Sisältää Bye Bye Pores Optical Blurring Technology™ -teknologian ja ihoa helliviä raaka-aineita. Väritön ja talkiton koostumus ei paakkuunnu juonteisiin, se sopii kaikille ihon sävyille ja ihotyypeille ja antaa kauniin mattaisen lopputuloksen. Ihanan helppo tuote, joka kulkee kätevästi mukana.

Muotoile juuri sinulle sopivat kulmat

Brow Power Powder -kulmakarvapuuterilla luot vaivattomasti kaikista kauneimmat kulmakarvat, joka kerta! Täma innovatiivinen kulmakarvapuuteri toimii ohuilla tai paksuilla kulmakarvoilla. Luot helposti oikean karvan näköistä jälkeä, pehmeää ja tarkkaa jälkeä, ilman että lopputulos näyttää piirretyltä. Palkintoja voittanut Brow Power Powder –kulmakarvapuuterin universaali sävy mukautuu kaikkiin kulmakarvan sävyihin, sillä sen lopputulos määräytyy sen mukaan kuinka paljon painat sivellintä. Brow Power Powder on täysin uudenlainen innovaatio.

Tapaa supersankarisi

"Superhero Mascara on ripsiesi supersankari. Käsittämättömän paljon volyymia ja pituutta ripsille vain yhdellä kerroksella. Elastic Stretch -teknologia mahdollistaa näyttävän katseen, pidemmät ja kauniisti kaarevat ripset. Ero on käsinkosketeltava. Lash-Changing Power Brush -harja ylettyy jokaiseen ripseen. Sinä pystyt kaikkeen, nyt siihen pystyy myös maskarasi! "

Discover it. Love it. Believe it.

Lisätietoa: L`OréalFinland Oy      Jenny Hyvärinen

L’ Oréal Luxe               PR Manager