Kérastase Reflection Chromatique - värjättyjen hiusten uusi aikakausi alkaa tästä!

Kérastase Reflection Chromatique

Värjättyjen hiusten uusi aikakausi Kérastasella – pigmenttihoitoaineet ja uudenajan värihiusten hoitotuotteet.

Vuonna 2017 Kérastase nostaa värjättyjen hiusten hoidon uudelle tasolle. Uusittujen Chromatique –tuotteiden myötä Kérastase tarjoaa entistäkin tehokkaamman ja räätälöidymmän ratkaisun hiusvärien suojaamiseen.

Mitä värisi sanoo sinusta? Pidätkö autenttisuudesta ja eleganssista vai haluatko erottua joukosta? Kérastase Reflection antaa sinulle mahdollisuuden ilmaista itseäsi ja persoonaasi hiustenvärjäysten välillä säilyttäen värin hehkun.

MITÄ SEURAAVAKSI, KUN HIUKSET OVAT VASTAVÄRJÄTYT?

Värjätyt hiukset vaativat erikoishoitoa, jotta hiusvärin intensiivisyys säilyy seuraavaan värjäyskertaan saakka. Jotta väri säilyy, on hiuksen kunto pidettävä myös hyvänä. Yleensä halutaan säilyttää se tunne hiuksissa, kun hiukset ovat vastavärjätyt. Tämä tunne säilyy yleensä noin kolmen viikon ajan.

Hiustenhoitotuotteilta vaaditaan paljon: puhdistusta, ravitsevuutta ja hoitavuutta, pitkäkestoisuutta ja kiiltoa. Lisäksi halutaan, että tuotteita, jotka ylläpitävät tai kirkastavat sävyä ajan kuluessa. Tässä uusi Reflection-tuoteperhe on tehokas. Se on kaikin tavoin hiusväriä hoitava ja vieläpä räätälöidyilla pigmenttihoidoilla vahvistettu.

REFLECTION sarja on hoitanut värjättyjä hiuksia jo vuodesta 2004. Naiset ympäri maailman ovat ottaneet sen omaksi suosikkisarjakseen. Sarja on myös uudistunut uusien teknologioiden myötä. KÉRASTASE ottaa uusia harppauksia hiustenhoidossa vuonna 2017 uusien hiuksia hoitavien teknologioiden muodossa, mutta myös räätälöimällä hiustenhoidon tiettyihin värisävyihin.

LES TOUCHES CHROMATIQUES , on ensimmäinen “ink-in-care” hoitoaine-väriyhdistelmä. Pigmenttejä on neljässä eri värissä niin kampaamo-kuin kotihoitonakin. Pigmentit perustuvat samaan vastavaäriajatteluun kuin meikeissäkin: korjataan ei-toivottuja sävyjä iholla niiden vastaväreillä. Väriympyrästä nähdään miten vihreä on punaisen ja keltainen on violetin vastaväri. Kahden korjaavan vivahteen eli vihreän ja violetin lisäksi pigmenttejä on kaksi korostavaa sävyä. Punainen ja kupari ovat tarkoitettu niille sävyille, jotka helpoten haalistuvat hiuksista pesuissa.

Pigmenttien tarkoitus on tasoittaa värjätyn hiuksen epätasaisuuksia ja pidentää hiusvärien kestoa sellaisen, kuin ne ovat värjäyspäivänä. Ne antavat samalla pehmeyttä ja kosteutta hiukselle, kun ne sekoitetaan hiusnaamion kanssa. Pigmenttien koostumuksessa on kolmenlaisia väriaineita: pitkäkestoisia, erittäin paljon kiiltoa antavia väriaineita ja neutraloivia väriaineita.

Tiede värin säilyvyyden takana

TIEDÄMME ETTÄ VÄRI MENETTÄÄ HEHKUAAN, KUN SITÄ PESTÄÄN VEDELLÄ, MUTTA MIKSI?

Kloori hapettaa ja näin muuttaa hiusväriä mattaisemmaksi.

Kupari tekee hiuksiin vihertävän vivahteen ja tummentaa hiusväriä.

Kalsium tekee hiuksista kiillottomammat ja aiheuttaa kuivuutta hiuksissa.

Nämä veden mineraalipartikkelit pääsevät käsiteltyyn hiukseen avonaisen suomukerroksen kautta, jolloin ne vahingoittavat hiusvärin kiiltoa ja sen pysyvyyttä. Tätä mineraalien kiinnittymistä kutsutaan kelaatioksi. Kérastase tunnisti ongelman ja kehitti anti-kelotivan yhdisteen, joka sisältää natrium sitraattia, yuzu- ja litsi-hedelmien uutteita. Tämä Chelators Complex ja kolme muuta raaka-ainetta tekevät hiustenhoitotuotteista todella suojaavia. Riisileseöljy ravitsee hiuksen pintaa ja tekee siitä valoaheijastavan, UV-filtterit ja e-vitamiinit vähentävät hiusvärin hapettumista eli muuttumista. Lisäksi sinkkiglukonaatti sitoo hiuskeen väriaineet, jotta ne eivät pääse peseytymään hiuksen sisältä pois, vähentäen näin hiusvärin haalistumista.

Arvioidut suositushinnat:

Bain Chromatique 250 ml 26,00 €