Kohti valoa — Yves Saint Laurent Touche Éclat 2019

TOUCHE ÉCLAT 2019

INTO THE LIGHT

Yves Saint Laurent Touche Éclat High Cover

Runsaspigmenttinen peitevoide, joka peittää kasvojen sävyvirheitä

Saatavilla 6 sävyä

Arvioitu kuluttajahinta:

Yves Saint Laurent Touche Éclat Collectors

Ikoninen valokynä upeassa Love Edition -keräilypakkauksessa

Arvioitu kuluttajahinta
44,50€

Yves Saint Laurent Shimmer Stick

Valoa kasvoille tuova voidemainen korostusväri

Arvioitu kuluttajahinta49,90€

Toimitus myyntipisteisiin:

Vko 6/2019

INTO THE LIGHT

Pelastaja. Ihmeiden tekijä. Valontuoja.

Vuonna 1992... Touche Éclat oli kultainen kynä taianomaisella koostumuksella, jolla oli voima valaista ja korostaa kasvoja vain muutamalla pisaralla.

Monta vuotta on kulunut, mutta kultaisen kynän suosio ei ole hiipunut. Se on säilyttänyt asemansa meikkaajien suosikkituotteena ja löytänyt tiensä yhä useamman meikkipussin luottotuotteeksi. Touche Éclat -valokynää on käytetty vuosien ajan valaisemaan ja korostamaan kasvojen piirteitä sekä tuomaan volyymiä varjoihin.

On aika aloittaa Touche Éclat -linjan uusi aikakausi, kun YSL Beauté lanseeraa sarjaan uusia valaisevia tuotteita, kuten Touche Éclat High Cover –peitevoiteen, jonka avulla saat vielä peittävämmän lopputuloksen.

UNELMA: KEVEYS + PEITTÄVYYS

= TOUCHE ÉCLAT HIGH COVER

Yves Saint Laurent Touche Éclat High Cover on kaikille niille, jotka ovat aina rakastaneet Touche Éclat Radiant Touch -valokynän valaisevaa voimaa, mutta ovat kaivanneet siihen lisää peittäyyttä. Uudessa tuotteessa on korkea peittävyys, mutta kuitenkin luonnollinen lopputulos.

Tuote on helppo levittää ikonisen klikkauksen avulla, joka annostelee tuotetta juuri sopivan määrän ja pitää sen hygieenisenä. Uudistetun tuotteen kyljessä on näyttävä YSL-tyylinen musta raita, joka erottaa sen alkuperäisestä tuotteesta.

Peitevoide sopii kaikenlaisten ihovirheiden peittämiseen. Käytä tuotetta tummien silmänympärysten peittämiseen lisäämällä sitä haluamallesi alueelle ja levitä sen jälkeen tasaiseksi siveltimellä tai sormilla. Peitä arvet ja häivytä ihon punaisuuteen taipuvat alueet. Tai levitä luomille ennen meikin lisäystä.

RAKASTETTU TUOTE SYDÄMILLÄ

Touche Éclat –valokynä on ollut vuosien ajan rakastettu tuote, ja nyt se säihkyy rajoitetun ajan sydämin ja nuolin koristellussa pakkauksessa. Se on saanut inspiraationsa ikonisesta sydämen läpäisevästä nuoli –kuvasta.

Kimmaltava sydän on painettu kultaisen kynän varteen sytyttämään YSL-teeman mukaisesti intohimo jokaisessa, joka sitä katsoo.
Rajoitetun ajan myynnissä oleva keräilytuote on saatavilla kahdessa sävyssä.

METALLIN HEHKUA

Touche Éclat Shimmer Stick

-korostusvärin taianomaisella valolla saat helposti intensiivistä metallin hehkua kasvoille ja vartalolle. Kevyt, pehmeä koostumus liukuu helposti iholle ja helppokäyttöinen pakkaus tekee käytöstä ihanan vaivatonta. Touche Éclat Shimmer Stick -korostusväristä ennustetaan tulevan meikkiartistien luottotuote.

”Ne ovat täydellisiä joka päivään, erityisesti dekolteella käytettynä, sillä ne korostavat kaunista dekolteeta tai tuovat esiin kauniit olkavarret. Voit käyttää tummempia sävyjä varjostukseen. Ne sopivat käytettäväksi myös kasvoille luomaan mielikuvaa suuremmasta alueesta — täydellinen poskipäille tai pienelle otsalle. Olen käyttänyt niitä jopa leveän malliselle nenälle. Jos lisäät ohuen pystysuoran viivan, se saa nenän näyttämään hyvin imartelevalta.”

— Tom Pecheux

LISÄTIETOJA: