Kuin luotuja toisilleen— Amanda Seyfried on Lancômen uusi brändilähettiläs

Amanda Seyfried —Lancômen uusi brändilähettiläs

Näyttelijä ja laulaja Amanda Seyfried on nimitetty Lancômen uudeksi tuotemerkin lähettilääksi.

Aurinkoinen ja luonnollisen karismaattinen Amanda sanoo: ”Olen erittäin innoissani, että saam olla mukana tässä uskomattomassa naislähettiläsperheessä, joka on niin erilainen ja silti kaikki ovat yhtenäisessä tehtävässään edustamassa Lancômea ja samalla myös voimaannuttamassa positiivisia arvoja, jotka antavat naisille ympäri maailmaa voimaa ja tuovat onnellisuutta ja itsensä toteutumista. "

Francoise Lehmann, Lancômen kansainvälisen johtajan mukaan: ”Toivotamme iloisesti Amandan tervetulleeksi perheeseemme. Todellisena Lancôme-naisena Amanda tuo mielettömällä lahjakkuudellaan näyttelijänä ja laulajana, luonnollisen kauneutensa ja vertaansa vailla olevan elämänintonsa maailmaamme. Hän edustaa täydellisesti arvojamme ja odotamme jännittävää aikaa yhdessä. ”

Poikkeuksellinen nainen

Amanda on vakiinnuttanut itsensä yhdeksi Hollywoodin kiehtovimmiksi näyttelijöiksi. Hänet tunnetaan parhaiten musikaali Mamma Mia! – Golden Globe pääroolin ehdokkuudesta, jossa hän on pääroolissa "Sophiena”.

Hänen tuorein roolinsa on Milo Ventimiglian rinnalla Simon Curtisin "The Art of Racing in the Rain" -sovelluksessa.

Ensi vuonna hän näyttelee Kevin Baconin kanssa David Koeppin elokuvassa ¨You Should Have Left¨. Hän antaa myös äänensä Warner Bros -elokuvaan ¨Scoob as Daphne Blake¨.

Seyfried näyttelee myös tähtien, kuten Zac Efron ja Mark Wahlberg kanssa. Hän tulee pian aloittamaan tuotannon Amy Koppelmanin elokuvassa ¨A Mouthful of Air¨, jonka tuottaja on Trudie Styler.

Seyfriedin parhaimmistoon kuuluu osat elokuvista: Les Miserables, Ted 2ja First Reformed.

Elokuva-alan työnsä ulkopuolella 34-vuotias Seyfried on säännöllisesi valaistulla punaisella matolla, joka on tunnettu luonnollisesta kauneudestaan ja tyylistään.

Kuin luotuja toisilleen

Näyttämön ulkopuolella Amandan intohimot ovat hänen perheensä ja ystävänsä sekä eläinten hyvinvointi. Hän on mukana ¨Best Friends Animal Society¨ -järjestössä.

Sekä nuorena äitinä että väsymättömänä hyväntekijäjärjestöjen tukijana, hän on myös roolimalli nuorille naisille ympäri maailmaa. Lancôme ja Amanda Seyfrield ovat kuin luotuja toisilleen.

• lancôme
  • brändilähettiläs