L'Oréal Professionnel SERIE EXPERT SILVER Neutralising Cream 200 ml

Lehdistötiedote -

Serie Expert SILVER -hoitoaine L'Oréal Professionnelilta

Luonnostaan harmaat hiukset vaativat täydellisen hoitorutiinin, sillä hiukset ovat usein kuivat, menettäneet pehmeyden sekä kiillon. Väri saattaa tuntua himmeältä tai samealta.

L'Oréal Professionnel SERIE EXPERT Silver-tuoteperhe täydentyy pigmentoidulla SILVER NEUTRALISING CREAM –hoitoaineella (200 ml),joka neutraloi tuotteen sinisten ja violettien pigmenttien avulla tehokkaasti ei-toivottuja, keltaisia sävyjä hiuksesta. Voidemaisen hoitoaineen koostumuksessa on käytetty Babassu-öljyä sekä keramidia, jotka antavat hiuksille pehmeyttä, hohdetta ja kiiltävän lopputuloksen pituuksista latvoihin. Silver Neutralising Cream on täydellinen lisä myös trendikkäiden värjättyjen viileiden vaaleiden tai harmaaksi värjättyjen hiusten hoitoon upean taittokykynsä ansiosta, kun halutaan pitää hiusten väri raikkaana, puhtaana ja viileänä.

Arvioitu kuluttajasuositushinta 19,90€

Lisätiedot ja tuotetiedustelut:

L’Oréal Finland Oy

Trade marketing manager/L’Oréal Professionnel & Kérastase

p. 040-5880825

jonna.ramanen@loreal.com

Tunnisteet

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.

Lehdistön yhteyshenkilöt

Suvi-Tuuli Räisänen