TEINT IDOLE ULTRA CUSHION - peittävä ja pitkäkestoinen cushion -meikkivoide ja CUSHION BLUSH SUBTIL - poskipuna

TEINT IDOLE ULTRA CUSHION –meikkivoide
Kuusi sävyä: 010 Albatre 01 Porcelaine, 02 Beige Rose, 025 Beige Naturel, 03 Beige Pêche, 04 Beige Miel
Arvioitu kuluttajahinta: 49,00€

TEINT IDOLE ULTRA CUSHION REFILL –meikkivoide täyttöpakkaus. Saatavilla yllä mainitut sävyt.
Arvioitu kuluttajahinta: 37,50€

CUSHION BLUSH SUBTIL –poskipuna
Kuusi sävyä: 02 Rose Lemonade, 022 Rose Givrée, 024 Sparkling Framboise, 025 Sorbet Grenadine, 031 Splash Orange, 032 Splash Corail
Arvioitu kuluttajahinta: 45,00€

Toimitus myyntipisteisiin: vko 33/2016

RAIKKAUTTA JA PEITTÄVYYTTÄ

Innoittajinaan aasialaiset kosmetiikkatrendit ja halu yhdistää eri puolilta maailmaa peräisin olevia kauneuskäsityksiä Lancôme loi ensimmäisenä länsimaisena kosmetiikkabrändinä oman versionsa cushion-meikkivoiteesta vuonna 2015. Koostumus sai inspiraatiota myös moneen kertaan palkitusta Teint Miracle -meikkivoiteesta. Miracle Cushion -meikkivoiteesta tuli maailmanlaajuinen menestys, mutta sen myötä syntyi myös uusia tarpeita ja toiveita ja uusi haaste ratkaistavaksi: miten yhdistää cushion-meikkivoiteen raikas ja kätevästi mukana kulkeva koostumus peittävään meikkitulokseen. Nyt Lancôme vastaa tähän teknologiseen haasteeseen esittelemällä TeintIdole Ultra Cushion -meikkivoiteen, jossa yhdistyvät uuden sukupolven cushion-koostumus ja Lancômen legendaarisen Teint Idole Ultra24H -meikkivoiteen virheetön ja hienostunut peittävyys.

UUSI TEKNOLOGIA, UUSI KOOSTUMUS

Uusi meikkityyny ja patenttia odottava CushionPolar™-teknologia

Teint Idole Ultra Cushionissa on käytetty Lancômelle kehitettyä uuden sukupolven CushionPolar™ -teknologiaa, joka sopii paksummalle, voidemaisemmalle ja peittävämmälle koostumukselle.Se on vastaus peittävää cushion-meikkivoidetta kaivanneiden naisten toiveisiin. Teknologian salaisuus: uudenlainen sienimäinen meikkityyny, jota peittää ennennäkemätön verkko.Verkko suodattaa koostumuksen, mikä mahdollistaa sen leviämisen ohuesti ja tasaisesti ja pitää sen raikkaana. Tarvitaan vain yksi painallus, ja koostumusta nousee pehmeän meikkityynyn pinnalle. Ei liikaa eikä liian vähän: CushionPolar™ -teknologia suodattaa koostumusta juuri sopivan määrän.

HIENOSTUNUT, MUTTA PEITTÄVÄ

Hienostunut, peittävä lopputulos edistyksellisellä koostumuksella

Kevyt mutta peittävä Teint Idole Ultra Cushion -koostumus sisältää runsaasti mikropigmenttejä, jotka häivyttävät ihon pienimmätkin virheet, mutta näyttävät iholla huomaamattomilta ja jättävät iholle satiinin hohtoisen pinnan. Peittävyyden ja keveyden täydellinen kohtaaminen.

Koostumuksen salaisuus? JEL-LIQUID-teknologia, jolla on uskomattomia tiksotrooppisia ominaisuuksia. Tämä tarkoittaa, että kyseessä on hyytelöimisaine, jonka viskositeetti vähenee sekoitettaessa. Ennen käyttöä koostumus on tiivistä ja paksua, minkä ansiosta se pysyy hyvin sienimäisen meikkityynyn sisällä. Yksi sientä peittävän verkon painallus vähentää JEL-LIQUID-teknologian viskositeettia ja tekee koostumuksesta nestemäisempää, jolloin se levittyy vaivattomasti iholle. Tuotteessa yhdistyvät optimaalinen peittävyys, helppo levittyvyys ja tasainen meikkitulos.

CUSHION BLUSH SUBTIL
ELOISAT SÄVYT – KERROSTETTAVA VOIMAKKUUS

Lancôme tarjoaa myös toisen cushion-innovaation: Cushion Blush Subtil-poskipunan, jonka sisältämät nestemäiset pigmentit tuovat iholle raikasta hehkua ja uskomattoman kauniin sävyn. Teint Idole Ultra Cushion ja Cushion Blush Subtil todistavat jälleen kerran Lancômen kyvyn luoda naisille miellyttävän tuntuisia, helppokäyttöisiä ja laadukkaita meikkituotteita. Viilentävä Cushion Blush sävyttää, raikastaa ja kirkastaa välittömästi.

KIIREISEN NAISEN YSTÄVÄ

Teint Idole Ultra -sarjan inspiroima minimalistinen mustakultainen Teint Idole Ultra Cushion-rasia tekee tuotteesta vieläkin houkuttelevamman. Kaunis esine sujahtaa vaivattomasti käsilaukkuun, ja sen helppokäyttöisyys tekee siitä ihanteellisen tuotteen kaikille kiireisille naisille, jotka haluavat korjailla meikkiään pitkin päivää kokousten välissä, taksissa tai ennen viime hetkellä sovittua tapaamista. Vapaa, aktiivinen ja aina menossa – Penelope Cruz ja Lupita Nyong’o edustavat täydellisesti menevää nykynaista, jolle uutuustuote on suunniteltu. Mainoskampanjan kuvasivat Mert Alas ja Marcus Piggott. Teint Idole Ultra Cushion -rasiaan voidaan vaihtaa uusi meikkityyny yhdellä napsautuksella. Näin voit helposti vaihtaa sävyä esimerkiksi vuodenajan mukaan.

• meikit
  • meikkivoide