Uskomatonta hoitavuutta vaalennuskäsitellyille hiuksille Redken Extreme Bleach Recovery -hoito-ohjelmalla

UUSI Redken Extreme Bleach Recovery -hoito-ohjelma

Hoida vaalennuskäsiteltyjä hiuksia uudella Redken Extreme Bleach Recovery –hoito-ohjelmalla.

Hellävarainen hoito-ohjelma vahvistaa hiuksia ja tekee hiuksista terveemmän tuntuiset ja luonnollisen liikkuvat hiusten vaalennuskäsittelyistä huolimatta.

MIKÄ SE ON?

Hellävarainen, hiuksen vahvuutta lisäävä hoito-ohjelma, erityisesti hauraille, vaalennuskäsitellyille hiuksille. Tekee hiuksista terveemmän tuntuiset.

KENELLE?

Sinulle, joka haluat enemmän pehmeyttä ja liikkuvuutta hiuksiisi, vaalennuskäsittelyistä huolimatta.

TEKNOLOGIA

Korealaisen ihonhoidon inspiroimana, CICA-ainesosan korjaavat ominaisuudet tukevat tervettä hiusta. Lamellar-hoito sisältää kationisia polyymerejä, syöttäen hoitavia ainesosia hiukseen, tehden hiuksista pehmeämmän, liikkuvamman ja terveemmän tuntuiset.

EDUT

Erittäin hoitava koostumus taistelee vaalennuskäsittelyistä johtuvaa vahingoittumista & kuivuutta vastaan. Hius on terveemmän tuntuinen ja luonnollisen liikkuva.

HELLÄVARAINEN, VAHVISTAVA SHAMPOO

Erittäin hellävarainen shampoo vaalennuskäsitellyille, hauraille hiuksille. Korjaa, ravitsee ja puhdistaa hellävaraisesti.

LAMELLAR-HOITO

Kuin nestemäinen laastari: luo kuin toisen suomukerroksen, joka täyttää hiuksen huokoisuutta ja helpottaa käsittelyä. Käytetään hoitoaineen tapaan, noin kerran viikossa.

JÄTETTÄVÄ CICA-HOITOVOIDE

Lisää hiuksen kestävyyttä vaalennuskäsittelyiden välissä.

Redken Extreme Bleach Recovery hoito-ohjelma

Shampoo suosituskuluttajahinta-arvio 24€*

Lamellar-hoitoaine suosituskuluttajahinta-arvio 32€*

Jätettävä CICA-hoitovoide suosituskuluttajahinta-arvio 32€*

Saatavilla Redken parturi-kampaamoista!

*llmoitettu hinta on ohjeellinen suositushinta. Jälleenmyyjällä on oikeus itse määritellä vähittäismyyntihinnat.

__________________________

REDKEN 5th AVENUE NYC

Redken 5th Avenue NYC on ammattimainen hiusvärien ja hiusten hoitotuotteidenkampaamomerkki, joka ammentaa inspiraatiota kampaajien koulutuksesta, läpimurtoteknologioista ja vertaansa vailla olevasta luovuudesta. Redken on mukana joka kautena New Yorkin, Lontoon, Milanon ja Pariisin muotiviikoilla luomassa säpinää sekä uusinta ja kuuminta uutta hiusmaailmaan. Lue lisää Redkenistä osoitteessa Redken.fi, tykkää Redkenistä Facebookissa tai seuraa Twitterissä @Redken5thAve ja Instagramissa @Redken.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• hoitoaine
  • redken
  • hiukset
  • hiustenhoito

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.