Uuden sukupolven Naked-paletti — Naked Reloaded

Arvioitu kuluttajahinta:

Naked Reloaded –luomiväripaletti

Saatavilla alkaen 1.3.2019

Saatavilla Helsingin keskustan, Turun, Tampereen, Jyväskylän ja Oulun Sokos-tavarataloista, sokos.fi-verkkokaupasta ja Stockmann Helsingin tavaratalosta, sekä stockmann.com-verkkokaupastasekä Emotion Redi ja Emotion Sello –myymälöistä.

Urban Decayn ensimmäinen Naked-paletti muutti silmämeikin pysyvästi vuonna 2010. Nyt Urban Decay tuo sinulle uuden sukupolven Naked-paletin täysin uudistettuna. Naked Reloaded Eyeshadow Palette sisältää 12 täysin uutta sävyä vaihtelevat mattaisesta, silkkisestä ja pehmeästä satiinista kimmeltäviin ja leikkiviin kimallesävyihin. Leikkisä vanha kysymys modernilla twistillä: Mitkä sävyt sinä ottaisit mukaasi autiolle saarelle?

Olemme huomanneet, että joka päivä käytetyt Naked-sävyt saattavat loppua muita sävyjä nopeammin. Siksi neljä sävyistä on nyt suuremmissa värinapeissa, jotta palettisi kestää käytössä yhä pitempään. Haluamme myös, että lookisi pysyy koko päivän. Ainutlaatuinen koostumus tekee jokaisesta sävystä sametinpehmeän. Rikaspigmenttinen väri ja helposti häivytettävissä oleva koostumus antavat sinulle rajattomat mahdollisuudet täydellisen lookin luomiseen.

Loimme paletin, joka näyttää hyvältä jokaisella. Universaalit sävyt sopivat kaikenikäisille ja kaikille ihosävyille. Luo minimalistinen tai dramaattinen meikki — loputtomia mahdollisuuksia. Käytä Distilled-sävyä sellaisenaan ja luo helposti näyttävä pronssinen silmämeikki. Yhdistä kirkas persikka Retro- ja ruusukultainen Angel Fire -sävy lämpimämpään silmämeikkiin. Levitä ripsirajaan syvän suklaista End Game –sävyä, jolla luot joko tarkan tai ihanan utuisen smokey eyes –silmämeikin.

Lisätiedot:

L’Oréal Finland Oy                  Jenny Hyvärinen