UUSI KULTA —NAKED HONEY luomiväripaletti

Lehdistötiedote -

UUSI KULTA —Urban Decay Naked Honey luomiväripaletti

Urban Decayn uusin perheenjäsen
Naked Honey –luomiväripaletti on herkullisen hunajainen.

Arvioitu kuluttajahinta:

Sokos, Stockmann, Emotion, KICKS
Helsingin keskustan, Turun, Tampereen, Jyväskylän ja Oulun Sokos-tavarataloista, sokos.fi-verkkokaupasta ja Stockmann Helsingin tavaratalosta, sekä stockmann.com-verkkokaupasta.Emotion Redi, Emotion Sello, Emotion Goodman, Emotion Jumbo, KICKS- myymälöistä:Kamppi, Iso Omena, Jumbo, Iso Myy, Matkus, Mylly, Ratina, Espen, Revontuli sekä kicks.fi verkkokaupasta. Sävyvalikoima myymälöissä vaihtelee.

NAKED HONEY — UUSI KULTA

12 upeaa, uutta kultaista ja meripihkaista Naked-sävyä. Vaaleita hohdesävyjä, metallista kultaa, kimaltavaa meripihkaa ja pronssia, viettelevän syviä ruskeita sävyjä. Tämä herkullisen hunajainen paletti pitää sisällään myös kaksipuoleisen siveltimen ja peilin.

Tunnisteet

Lisätiedot: