Vaaleiden hiusten räätälöityä hoitoa - SERIE EXPERT BLONDIFIER

L’Oréal Professionnel lanseeraa SERIE EXPERT –hiustenhoitosarjaan uuden tuoteperheen nimeltä Blondifier, joka tarjoaa räätälöityä värinhoitoa raidoitetuille,vaalennetuille ja värikäsitellyille vaaleille hiuksille.

Vaaleat hiukset tarvitsevat hoitoa. Ajan myötä vaaleat hiukset menettävät usein kiiltoaan ja hiusten sävy saattaa muuttua ei-toivotuksi. Värjätyt tai vaalennetut hiukset ovat herkistyneet käsittelyjen jäljiltä, näyttävät usein kuivilta ja karheilta. Mikään vaalea ei ole samanlainen; suurin huolenaihe vaaleahiuksisilla onkin, ettei hiusten sävy säily toivotunlaisena sekä hiuksen kiillottomuus. Hiusten halutaan olevan hyvinvoivan näköiset, pehmeät, sileät ja kiiltävät.

Blondifier-hiustenhoitotuotteilla voidaan hoitaa vaaleita hiuksia ja niiden väriä, neutraloida ei-toivottuja sävyjä hiuksista, kuten keltaisuutta, sekä kirkastaa vaaleita hiuksia, niin kotona kuin kampaamossakin. Tuotteiden koostumuksissa on tähtiainesosina polyfenoleja (acai-marjauutteessa esiintyvä antioksidantti), E-vitamiinijohdannaista sekä keramideja, jotka tuovat hiukseen kiiltoa, sileyttä ja pehmeyttä.

Tuotteet:

Blondifier Cool shampoo (300 ml): keltaisuutta neutralisoiva shampoo viileän vaaleille sävyille.

Koostumuksessa on violetteja pigmenttejä, jotka neutralisoivat tei-toivottuja sävyjä, kuten keltaisuutta hiuksesta. Pesee hellävaraisestihiusta ja korostaa hiusten viileää sävyä. Päivittäiseenkäyttöön.

Blondifier Gloss shampoo (300 ml): Korjaava ja väriä kirkastava shampoo kaikille vaaleille sävyille.

Pesee hellävaraisesti ja korostaa vaaleiden hiusten moniuloitteista kiiltoa. Ravitsee intensiivisesti ja pehmentää käsittelyjen vaurioittamaa hiusta.Päivittäiseen käyttöön.

Blondifier Conditioner (200 ml): Kirkastava ja pehmeyttä antava hoitoaine. Sopii kaikille vaaleille hiuksille.

Kevyt hoitoaine, joka antaa vaaleille hiuksille kiiltoa. Pehmentää ja tekee hiuksista helpommin selvitettävät.

Blondifier mask (250 ml): Kirkastava ja pehmeyttä antava hoitonaamio vaaleille hiuksille. Korjaava hiusnaamio vaaleille hiuksille. Korostaa vaaleiden hiusten moniulotteista kiiltoa. Hennolle & paksulle hiukselle

Blond Bestie -viimeistelysuihke (150 ml):

Ultrakevyt hiuksiin jätettävä suihke, joka auttaa suojaamaan vaaleita hiuksia ja antaa niille pehmeyttä. Hoitotuote, joka antaa viimeisen silauksen vaaleiden hiusten kauneudeksi. Blonde Bestie on Blondifier-sarjan tähtituote.

Värishotit kotihoitoon; kiiltoa ja värin hoitoa kampaamokäyntien välissä

Sun-Kissed Blonde (15 ml) värishotti:

Neutralisoiva sininen pigmenttishotti tummille vaaleille. Tarkkaan valitut siniset pigmentit, joiden tehtävä on neutralisoida ei-toivottuja lämpimän kuparisia sävyjä. Yksi shotti sekoitetaan Blondifier naamioon (250ml).

Cool Blonde (15 ml värishotti:

Neutralisoiva violetti pigmenttishotti viileille vaaleille. Tarkkaan valitut violetit pigmentit, joiden tehtävänä on neutralisoida ei-toivottua keltaisuutta vaaleista hiuksista. Yksi shotti sekoitetaan Blondifier naamioon (250ml).

Warm Blonde (15 ml) värishotti:

Lämpöä korostava värishotti vaaleille hiuksille. Tarkoin valittu beige pigmenti, jonka tehtävänä on ylläpitää lämpimän vaalean sävyä hiuksissa. Yksi shotti sekoitetaan Blondifier naamioon (250ml).

RÄÄTÄLÖITY PESUPAIKKAHOITO KAMPAAMOSSA : Blondifier Perfectors –väritiivisteet ovat ammattilaisen käyttämä työväline kampaamossa, jolla voidaan tarjota vaaleille hiuksille ei-toivotun sävyn neutralointia värikäsittelyjen välissä tarpeen mukaan. Tarkoin valitut pigmentit (samat sävyt kuin värishoteissa) sekoitetaan pesupaikalla Blondifier-hiusnaamioon tai SERIE EXPERT Powermix-tehohoitoon.

Kolme kampaamohoitoa pitkäkestoiselle vaalealle värille. Tuo kiiltoa ja kirkkautta hiukselle.

Hinnat*:

shampoot 300 ml 16,90 eur

hoitoaine 200 ml 19,90 eur

hiusnaamio 200 ml 23,40 eur

blond bestie -jätettävä viimeistelysuihke 150 ml 19,90 eur

värishotit 15 ml 8 eur

Blondifier-kampaamohoito arvioitu hinta 12-15 eur

*Kuluttajalle tarjottavat hinnat ovat vain suositeltavia vähittäishintoja. Jälleenmyyjävoiitsevapaastiasettaaomathintansa.

Tuotteet saatavilla marraskuussa 2018 L'Oréal Professionnel-jälleenmyyntipisteissä ja -kampaamoissa

• hiusnaamio
  • hoitoaine