Löydä edullinen käyttöluotto verkosta

Etsitkö edullisella korolla ja joustavilla ehdoilla varustettua käyttöluottoa vaikkapa uuden kodinkoneen ostoon, keittiön remonttiin tai lomamatkan varaamiseen? Kilpailuta käyttöluotot maksuttomasti ja ilman sitoumuksia Käyttöluotto.com palvelussamme!

Täyttämällä hakemuksen yhdistämme sinut aina edullisimmalle lainantarjoajalle useiden yhteistyökumppaniemme joukosta. Voit hakea lainaa aina 2 000 eurosta jopa 70 000 euroon saakka 1–15 vuoden maksuajalla ja korko alkaen vain 4,5%. Lainahakemuksen lähettäminen on sinulle maksutonta, eikä sido sinua mihinkään.

Mikä on käyttöluotto?

Käyttöluotto – joka voi kulkea usein myös nimellä kulutusluotto – on usein vakuudeton laina, eli hakijana sinun ei tarvitse esittää lainan saamiseksi erillisiä vakuuksia tai lainantakaajaa. Jotkut pankit myöntävät käyttöluottoa myös vakuudellisena. Vaikka vakuudellisten käyttöluottojen korkotaso on yleensä vakuudettomia luottoja matalampi, kaikilla ei välttämättä ole mahdollisuuksia hakea vakuudellista luottoa esimerkiksi silloin, jos omistuksessa ei ole vakuudeksi kelpaavaa omaisuutta.

Vakuudettoman luoton hyvänä puolena onkin se, että koska sitä voi hakea ilman takaajia tai vakuuksia, hakuprosessi on nopea ja lainarahat maksetaan usein hakijan tilille parhaimmillaan jopa saman päivän aikana.

Käyttöluotto on nimensä mukaisesti laina, jota voidaan hakea erilaisia käyttötarkoituksia varten, olipa kyseessä sitten vaikkapa äkillinen kulu, kuten auton korjaaminen tai laskun maksaminen, tai sitten jokin muu tärkeä meno, johon oma tilipussi ei juuri sinä hetkenä riitä, kuten uuden kodinkoneen ostaminen tai lomamatkan varaaminen.

Käyttöluoton hakeminen: Näin haet lainaa

Käyttöluoton hakeminen onnistuu tänä päivänä kokonaan verkossa. Voit täyttää helpon ja nopean lainahakemuksen palvelussamme, jolloin välitämme tietosi luottamuksellisesti yhteistyökumppaneillemme.

Suurin osa pankkien ja rahoituslaitosten käsittelyprosesseista on tänä päivänä automatisoituja, joten voit vastaanottaa ensimmäiset alustavat lainatarjoukset välittömästi lainahakemuksen lähettämisen jälkeen. Vertailussamme on mukana useita pankkeja ja rahoituslaitoksia, joten voit saada useita lainahakemuksia samanaikaisesti ja näin parantaa mahdollisuuksiasi edullisimmalla korolla varustetun luoton löytämiseksi.

Käyttölaina: Kannattaako lainojen vertailu?

Käyttöluottojen hakeminen on verkossa helppoa, mutta on syytä pitää mielessä heti alkuun, että jokaisen lainan ehdot ovat erilaiset ja vakuudettoman luoton korkokin voi olla periaatteessa mitä tahansa 4–20 % välillä.

Tästä syystä lainan ehtoihin on aina tutustuttava huolellisesti luoton hakemista. Koska lainojen koroissa ja kuluissa voi esiintyä suuriakin eroja eri pankkien ja rahoituslaitosten välillä, tärkeintä on vertailla mahdollisimman montaa eri lainatarjousta keskenään edullisimman käyttölainan löytämiseksi. Tästä syystä käyttöluottoja kannattaa aina vertailla kattavasti ennen lainapäätöksen tekemistä.

Voit hakea käyttölainaa helposti palvelussamme. Vertailemme pankkien ja rahoituslaitosten tarjoukset kätevästi puolestasi, jolloin sinun tehtäväksesi jää enää valita vastaanottamiesi lainatarjousten joukosta edullisimmalla korolla varustettu käyttöluotto.

Käyttöluottoa voi hakea mihin vuorokauden aikaan tahansa, eikä lainahakemuksen täyttäminen sido sinua ottamaan lainaa, mikäli yksikään lainatarjouksista ei vastaa omia tarpeitasi. Voit aina jättää hakemuksen sikseen ja kokeilla hakua uudelleen muutaman viikon päästä, jos lainan tarpeella ei ole kiire!

Käyttöluoton takaisinmaksu

Koska käyttöluotto on laina muiden joukossa, se tulee tietysti maksaa takaisin korkoineen ja kuluineen. On tärkeää, että vertailet aina käyttöluotot palvelumme kautta, jotta voimme löytää sinulle markkinoiden edullisimmin lainan. Tällä tapaa säästät mahdollisimman paljon lainan koroissa ja kuluissa, etkä maksa lainastasi turhaan.

Käyttöluoton takaisinmaksu kannattaa aina suhteuttaa oikein omien tulojen ja menojen mukaan. On tärkeää, että sinulle jää rahaa käteen myös lainan lyhennysten jälkeen. Lainasummalle ei kannata valita liian pitkää laina-aikaa, koska tällöin korkokulut voivat kasvaa turhan suuriksi, mutta toisaalta liian tiukkaa aikataulua lainan takaisinmaksussa kannattaa yhtälailla välttää, sillä mikäli lyhennys on liian suuri, voit joutua vaikeuksiin tulevien lyhennysten kanssa ja joudut tällöin maksamaan myöhästyneistä lyhennyksistä lisäkuluja.

Kätevän lainalaskurimme avulla voit ymmärtää paremmin, paljonko käyttöluotto tulisi sinulle suurin piirtein maksamaan lainasummaa ja laina-aikaa muuttamalla. Pidä kuitenkin mielessä, että ainoa tapa selvittää oma henkilökohtainen korko on lähettää lainahakemus sivuillamme. Lainahakemuksen lähettäminen on sinulle aina ilmaista!

Miksi en voi hakea käyttöluottoa?

Vaikka vakuudettoman luoton hakeminen on vakuudellista luottoa huomattavasti helpompaa, lainantarjoajat ovat asettaneet myös vakuudettomille lainapalveluilleen joitakin ehtoja, joiden avulla ne pyrkivät minimoimaan lainaamisen riskiä. Tästä syystä hakemuksesi käyttöluottoa varten voidaan joissakin tapauksissa myös hylätä.

Yleisimpiä syitä luottohakemuksen hylkäämiselle voivat olla muun muassa riittämättömät tulot tai luottotietojen puutteellisuus. Myös liian suuri käyttöluotto hakijan omiin tuloihin nähden voi olla yleinen syy luottohakemuksen hylkäämiselle. Tarkista siis aina ensin huolellisesti edellytykset, jotka sinun tulee täyttää ennen kuin lähetät lainahakemuksen.

Jos luottohakemuksesi syystä tai toisesta hylätään, tämä ei vielä tarkoita sitä, ettetkö voisi saada lainaa. Koska jokainen lainantarjoaja käyttää lainapäätösten teossa omia käytäntöjään, yksi voi hylätä hakemuksen, siinä missä toinen voi hyväksyä sen. Tästä syystä lainaa kannattaa aina pyrkiä hakemaan usealta eri lainantarjoajalta samaan aikaan.

• käyttöluotto
  • käyttöluotto.com