Löydä paras lainatarjous hetkessä

Oletko miettinyt aikaisemmin, miten voisit löytää parhaimman ja edullisimman lainatarjouksen vain yhdellä lainahakemuksella? Lainatarjouksia.com tarjoaa turvallisen ja helpon tavan vertailla useita eri lainatarjouksia keskenään helposti ja nopeasti.

Täyttämällä helpon lainahakemuksen palvelussamme voit saada lainatarjouksia jo muutamassa minuutissa useilta eri yhteistyökumppaneiltamme aina markkinoiden edullisimmalla korolla varustettuna. Voit hakea palvelumme kautta lainaa aina 2 000 eurosta jopa 70 000 euroon saakka, 1–15 vuoden maksuajalla. Yhdistämme sinut yhdellä lainahakemuksella edullisimmalle lainantarjoajalle usean eri pankin ja rahoituslaitoksen joukosta, korko alkaen vain 4,5%.

Löydä edullinen lainatarjous palvelustamme

Lainaa myöntäviä pankkeja ja rahoituslaitoksia toimii markkinoilla tänä päivänä useita kymmeniä, joten valinnanvaraa kuluttajalle löytyy. Jokainen lainantarjoaja mainostaa kuitenkin sivuillaan omia lainapalveluitaan, joiden korkokulut ja ehdot voivat poiketa toisistaan merkittävällä tavalla. Kuluttajan tehtävänä olisikin nyt tietää, miten kaiken tämän tarjonnan merestä löytää kaikkein edullisin lainatarjous.

Onneksi sinun ei tarvitse alkaa vertailemaan lainapalveluita itse. Lainatarjouksia.com on erikoistunut lainojen vertailuun ja kilpailutukseen, jonka ansiosta sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin täyttää helppo ja ilmainen lainahakemus palvelussamme ja jäädä odottamaan parasta lainatarjousta. Vertailussamme on mukana lukuisia pankkeja ja rahoituslaitoksia, minkä ansiosta löydämme sinulle aina markkinoiden edullisimmat lainatarjoukset kymmenien eri vaihtoehtojen joukosta.

Paras lainatarjous joustavilla ehdoilla

Mistä löytää paras lainatarjous edullisilla korkokuluilla? Tätä kysymystä varmasti monet ovat pyöritelleet mielessään. Päätöstä lainan hakemisesta ei tehdä yhdessä yössä, eikä lainasopimustakaan kannata tästä syytä kirjoittaa hetken mielijohteesta. On tärkeää, että suunnittelet lainan hakemisen huolellisesti, vertailet tarjouksia keskenään ja mietit tarkkaan, millainen laina sopii parhaiten juuri sinun omiin tarpeisiisi.

Koska lainan hakeminen käy helposti lainapalvelumme kautta, voit varata riittävästi aikaa lainatarjouksien vertailuun, eikä päätöstä lainan ottamisesta tarvitse tehdä samalta istumalta. Hakemuksen täyttäminen palvelussamme on sinulle täysin ilmaista, eikä myöskään sido sinua ottamasta lainaa. Näin ollen, jos mikään saamistasi lainatarjouksista ei vastaa omia tarpeitasi, sinun ei tarvitse hyväksyä niistä yhtäkään. Tällöin voit kokeilla lainan hakemista uudestaan vaikkapa muutaman päivän tai viikon jälkeen.

Millainen lainatarjous on hyvä lainatarjous?

Hyvän lainatarjouksen tunnistaa siitä, että löydät siitä kaiken tarvittavan tiedon. Kaikki yhteistyökumppanimme ovat luotettavia ja toimialalla rekisteröityjä yhtiöitä, jotka tarjoavat kuluttajille lainaa joustavilla ehdoilla ja kilpailukykyisellä korolla. Tietojasi käsitellään aina luottamuksellisesti ja välitetään suoraan pankeille ja rahoituslaitoksille, jonka pohjalta nämä tekevät sinulle oman henkilökohtaisen tarjouksen.

Lainatarjouksesta näet nopeasti sekä lainan nimelliskoron että muut lainaan liittyvät kulut. Tällä tavalla pystyt helposti muodostamaan paremman kuvan siitä, paljonko laina tulee sinulle todellisuudessa maksamaan. Voit myös kätevästi nähdä palvelussamme esimerkkejä lainan lyhennyksistä muuttamalla lainasummaa ja laina-aikaa. Pidä kuitenkin mielessä, että oman henkilökohtaisen korkotason selvittämiseksi sinun on täytettävä ja lähetettävä palvelussamme erillinen lainahakemus, jonka me sitten välitämme puolestasi lainantarjoajille.

Vertaile lainatarjoukset helposti ja nopeasti

Lainatarjousten vertailu palvelussamme on helppoa ja nopeaa! Voit täyttää hakemuksen palvelussamme mihin vuorokauden aikaan tahansa vaikkapa mukavasti omalta kotisohvalta käsin. Välitämme lainahakemuksesi välittömästi eteenpäin ja voit saada ensimmäiset alustavat lainatarjoukset jo muutaman minuutin sisällä hakemuksen lähettämisestä. Lainatarjouksien vertailu ei maksa sinulle mitään, eikä sido sinua ottamaan lainaa.

Näin hyväksyt lainatarjouksen

Koska lainahakemuksesi välitetään useille eri pankeille ja rahoituslaitoksille, sinulla on suuremmat mahdollisuudet löytää edullisemmalla korolla ja joustavammilla ehdoilla varustettu lainatarjous. Kun olet vertaillut tarjouksia huolellisesti keskenään, löytänyt niiden joukosta kaikkein edullisimman lainan ja tutustunut sen ehtoihin huolellisesti, on aika hyväksyä lainatarjous.

Koska olemme lainojen välityspalvelu, emme suoranaisesti osallistu itse lainaprosessiin. Lainasopimuksen teet suoraan lainantarjoajan kanssa, jonka jälkeen kaikki yhteydenotto tapahtuu suoraan kyseisen pankin tai rahoituslaitoksen kanssa. Alustavan tarjouksen hyväksymisen jälkeen lainantarjoaja voi pyytää sinulta vielä palkkakuitteja tai muita tositteita säännöllisten tulojen selvittämiseksi.

Tarvittavat asiakirjat kannattaa toimittaa lainatarjoajalle aina mahdollisimman pian, jotta hakemuksesi voidaan käsitellä loppuun ja lainasopimus allekirjoittaa. Koska prosessi tapahtuu kokonaan verkossa, voit saada parhaimmillaan lainarahat pankkitilillesi jopa saman päivän aikana.

Saanko lainatarjouksia kaikilta pankeilta ja rahoituslaitoksilta?

Jokaisella yhteistyökumppanillamme on omat menetelmänsä ja edellytyksensä lainan saamiselle. Me emme pysty itse vaikuttamaan tähän prosessiin millään tavalla, vaan toimii lainojen välityspalveluna. Tästä syystä et välttämättä saa automaattisesti tarjouksia aivan kaikilta yhteistyökumppaneiltamme.

Tehtävänämme on löytää sinulle tehtyjen lainatarjouksien joukosta aina edullisimmalla korolla ja joustavimmilla lainaehdoilla varustettu laina. Sait tarjouksia sitten viideltä tai kymmeneltä lainantarjoajalta, valitsemme sinulle joukosta aina kaikkein edullisimmat lainat. Ilmoitamme sinulle aina selkeästi kaikki lainaan liittyvät kulut, sekä nimelliskoron että muut lainasummaan vaikuttavat kulut, joten näet helposti jo yhdellä silmäyksellä, mikä saamistasi lainatarjouksista on todellisuudessa kaikkein edullisin.

Pidä mielessä, että lainahakemuksen täyttäminen palvelussamme on sinulle aina ilmaista. Voit siis kilpailuttaa lainatarjoukset aina riskittä ja ilman sitoumuksia. Mikäli unelmiesi lainatarjous ei löydy hetkessä, voit kokeilla lainanhakua uudelleen vaikkapa muutaman viikon päästä.

• Talous, rahoitus

• laina
  • lainatarjous
  • lainatarjouksia.com

Yrityksemme on erikoistunut liidien hankintaan. Palvelumme tuottavat tuhansia liidejä kuukausittain kuluttaja- ja yrityspuolelle. Yrityksemme ylläpitää erilaisia vertailupalveluja. Palveluiden tarkoituksena on auttaa kuluttajia heidän raha-asioidensa kanssa ja etsiä juuri heille sopivia ratkaisuja.

Lauri Uimaniemi

Lehdistön yhteyshenkilö Yrittäjä +358 (0)50 56 96 888