Lehtiapajan joulutarjoukset lämmittävät mieltä!

Verkkokauppa Lehtiapajan suositut joulutarjoukset ovat taas täällä! Laajasta valikoimasta löydät lehdet itsellesi tai lahjaksi - edulliseen hintaan. Lehtiapajan kautta voit tilata eri kustantajien lehtiä helposti ja joustavasti suoraan verkossa.Lehti on joulun suosikkilahja!

Lehtiapajan joulutarjouksista löytyy sopivaa luettavaa koko perheelle vauvasta vaariin. Anna lehti kertoo muodin viimeisemmät trendit ja uusimmat sisustusvinkit. Urheilulehti taas välittää ajankohtaisimmat urheilu-uutiset ja energisimmät liikuntavaihtoehdot. Lehtiapajan kattavasta valikoimasta löytyy taatusti jokaiselle jotakin. Lahjaksi tilattu lehti ilahduttaa ympäri vuoden!

Yhteystiedot:
Suomen Lehtiapaja Oy, PL 1253, 00101 Helsinki.
Puh. (09) 851 77800, Faksi (09) 851 77801, sähköposti: asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapajasta
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilausten välittämiseen. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri lehteä. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehtiä edullisesti ja joustavasti verkossa.

• Vähittäiskauppa

• lehti