Uutinen -

”Koska hyvinruokittu yrittäjä on tuottavampi” kotimainen Lejos yhteistyöhön Innovation House kanssa

”Innovation Houselle on arvollisesti tärkeää varmistaa Startup-yrittäjien hyvinvointi työpäivän aikana ja olemme todella onnellisia kumppanuudesta Lejoksen kanssa” toteaa Innovation Housen toimitusjohtaja Petra Erätuli-Kola.

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo lähes vuosisadan ajan tuonut maailman parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville ja jatkossa Lejoksen tuotteita löytyy kaikista Innovation Houseista.

”Arvostamme suomalaista yrittäjyyttä ja on kunnia päästä Innovation Housen yhteistyön kautta mukaan kovimpien innovaatioiden arkipäivään”, kertoo Lejoksen toimitusjohtaja Oskar Lindroos.

Lisätietoja:

Oskar Lindroos Toimitusjohtaja, oskar.lindroos@lejos.fi puh. 0405219610

Petra Erätuli-Kola, toimitusjohtaja, petra@ihf.fi, Innovation House, puh. 0400415946

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo lähes sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Tänään Lejos on yksi Suomen parhaista työpaikoista, jossa toteutamme edelleen yhtiön perustajien alkuperäistä missiota: maailman parhaiden makujen tuomista kotimaisille markkinoille. https://www.lejos.fi

Innovation House on pääomasijoittajista, yrityksistä, startupeista koostettu uudenlainen kansainvälinen businesshome konsepti, joka yhdistää startupit ja korporaatiot. Se luo tulevaisuuden työskentelypaikkaa, jossa ympäristö tukee työhyvinvointia, yhteisöllisyyttä, uudistumista ja kasvua. Kotimainen nuori yritys avasi ensimmäisen toimipisteensä Otaniemeen hieman yli kaksi vuotta sitten, ja on sen jälkeen laajentanut kahteen sijaintiin Helsingissä (Kallio ja Arabia) sekä ensimmäiseen kansainväliseen kohteeseensa Singaporessa. Innovation House tarjoaa tällä hetkellä yhteisön yli 130 yritykselle 1000 jäsenpaikalla. www.innovationhouse.fi

Startup-haku: www.innovationhouse.fi, info@ihf.fi ja +358 400 212869

• Yhteistyökumppanuus, yhteistyöt