Ohita
A new year calls for new deliciousness!  -Barebells lanseerasi valkosuklaa Salty Peanutin
A new year calls for new deliciousness! -Barebells lanseerasi valkosuklaa Salty Peanutin

Barebells toivottaa uuden vuoden tervetulleeksi tuomalla uuden tähdellisen maun proteiinipatukoiden perheeseen - White Salty Peanut, 20 g proteiinia ilman lisättyä sokeria.

Barebells lanseerasi Salty Peanutin Suomeen vuonna 2018 ja se saavutti välittömästi valtaisan suosion kuluttajien keskuudessa. Nyt Barebells lanseeraa uuden version tästä kestosuosikista. White Salty Peanutin makeaan karamellikastikkeeseen upotetut suolaiset maapähkinät kohtaavat kuohkean proteiinimassan ja kaikki tämä on kuorrutettu uskomattoman täyteläisellä valkosuklaalla. Welcome to heaven on earth!

- Haluamme jättää vuoden 2020 taaksemme ja katsoa eteenpäin. Siksi me Barebellsilla aloitammekin tämän vuoden parhaalla mahdollisella tavalla ja lanseeraamme kaikkien aikojen maukkaimman proteiinipatukan. Takaan, että White Salty Peanut saa makuhermosi laulamaan enkelikuoron lailla, sanoo Ella Lindberg, Barebells Brand Manager.

Barebells White Salty Peanut -proteiinipatukka tulee kauppoihin ympäri maan viikolla 3 ja sen suositeltu hinta on 2,69-2,79€.

Love at first bite!

Lisätiedot, kuvat ja näytteet:

Ella Lindberg, Brand Manager, Barebells

E-mail: info@barebells.fi, puh. 040 832 0831

Barebells – Functional Foods AB, is a Swedish company that develops and markets functional foods with focus on health and fitness. Barebells already has a whole range of protein products; bars, milkshakes, ice cream and spreads. Barebells was launched in 2016 and is now available in over 35 markets across the world.

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo lähes sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Lejoksen myymät ja markkinoimat tuotemerkit Suomessa ovat Barebells, BiFi, Borges, deSIAM, Dole, Ella's Kitchen, Halo Top, Hungry Chef, Jack Link's, John West, Kettle chips, Kitchen Joy, Lagom, Långholmen, NOBE aloe vera, NOCCO, Sun-Maid, Sunsweet, Teekanne, The GUTsy Captain Company, Van Houten, Vitamin Well. Lisätietoa www.lejos.fi

Yhteyshenkilö/-t

Katri Mutikainen

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö
Emmi Raussi

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö 040 838 1215

Lejos – kartalla suomalaisten mausta jo yli 100 vuoden ajan

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Vuonna 1936 Lejos toi Brasiliasta 26 miljoonaa kiloa kahvia, 1949 saatiin kauppoihin ensimmäisten appelsiinien mukana makeaa tropiikin auringonpaistetta. Ilman ahkeraa tuontitoimintaa iso osa maapallon tarjoamista herkuista menisi suomalaisilta sivu suun.

Lejos Oy
Keilaranta 10 E