Antti Tuisku luotsaamaan The GUTsy Captain Company -kombuchan Suomen valloitusta

Kuka voisikaan paremmin ottaa ruorin haltuunsa ja olla Euroopan johtavan kombucha-brändin kasvona kuin Suomen suurin pop-tähti Antti Tuisku? Tuskin kukaan! Antti Tuisku on aloittanut virallisena brändilähettiläänä The GUTsy Captain Companyn kanssa ja haluaa ohjata GUTsy Captainin kanssa kaikkia toimimaan oman elämänsä kapteeneina.

Albumi- ja sinkkulistoilla kappaleillaan säännöllisesti ykkösenä oleva Antti Tuisku oli luonteva valinta The GUTsy Captain Companyn kombuchajuomien brändilähettilääksi, sillä yhdistävänä tekijänä nähtiin terveelliset elämäntavat ja hyvinvoinnin edistäminen.

Aiemmin vannoutuneeksi vedenjuojaksi tunnustautunut Antti Tuisku kertoi The GUTsy Captain Companyn kombuchajuomien olevan täydellisiä juomia esimerkiksi keikka- ja salitreeneihin. Kombuchapullot saa helposti mukaan myös luontoretkille ja hiihtoreissuille, ja hyvän maun lisäksi ne sisältävät maitohappobakteereita.

Koronavuoden aikana keikkakuntoa Rovaniemellä ylläpitänyt Antti on innoissaan sekä yhteistyöstä että pikkuhiljaa täyttyvästä keikkakalenterista. Nyt on aika vihdoin ottaa suunta kohti horisonttia ja parempia aikoja. Yhdessä The GUTsy Captain Companyn kanssa vuodesta tulee varmasti vauhdikas!

The GUTsy Captain Company kannustaa kaikkia ottamaan ohjat käsiinsä ja olemaan oman elämänsä kapteeneita! Se tarkoittaa, että ihmisten tulisi luottaa omaan intuitioonsa ja tunteisiinsa, eikä antaa muiden määrittää sitä mitä olemme.

Portugalissa sijaitseva The GUTsy Captain Company perustettiin vuonna 2017, kun omistajat Peter ja Matus halusivat kehittää hyvänmakuisen juoman, joka sisältää maitohappobakteereita. Syntyi kombucha-juoma, joka on lunastanut paikkansa ja on kategoriansa johtavia kombuchamerkkejä Euroopassa.

Kombucha on alun perin lähtöisin Kiinasta, jossa juomaa on kutsuttu ”elämän eliksiiriksi”. Gutsy Captain Kombucha -juomat ovat fermentoituja teepohjaisia kombuchajuomia, jotka sisältävät maitohappobakteereita. Juomia ei ole pastöroitu, jolloin probiootit säilyvät elossa. Juomissa käytetään vain korkealaatuisia ainesosia: luomuruokosokerilla fermentoitua vihreää teetä ja omaa elävää bakteeri- ja hiivaviljelmää. Sitä kautta The GUTsy Captain kombuchat ovat aitoja 100% kombucha-juomia, jotka maistuvat herkullisilta ja ainutlaatuisilta.

Juomia Suomessa markkinoivan Lejoksen markkinointipäällikkö Kaisa Kiintonen on riemuissaan, että Antti Tuisku lähti GUTsy Captainin brändilähettilääksi Suomessa. ”Antti, jos kuka, on oman elämänsä kapteeni. Hän tekee työtään suurella intohimolla ja tekee yksilöllisiä, omannäköisiä valintoja, joihin haluamme kannustaa myös koko Suomen kansaa!” iloitsee Kaisa.

”Kurinalainen ja kuitenkin samalla kuriton artisti, joka on myös suorittanut Liikunnan alan ammattitutkinnon. Ei epäilystäkään, että yhteistyö tulee olemaan todella antoisa molemmille osapuolille”, Lejoksen PR- ja SoMe-päällikkö Katri Mutikainen hehkuttaa.

Tuotetiedot: https://www.lejos.fi/tuotteet/...

Lisätietoja: Kaisa Kiintonen, markkinointipäällikkö, Lejos, kaisa.kiintonen@lejos.fi

Näyte- ja kuvapyynnöt: Katri Mutikainen, PR- ja SoMe-päällikkö, katri.mutikainen@lejos.fi

• antti tuisku
  • kombucha
  • gutsy captain company

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on jo sadan vuoden ajan tunnistanut ja tuonut Suomeen kiinnostavia makuja ja laatubrändejä maailmalta. Kaikki alkoi kaakaosta, joka vielä 1920-luvulla oli harvinaista herkkua. Alusta saakka valikoimaan kuuluneen Van Houtenin kaakaon lisäksi Lejokselta löytyvät muun muassa ikoniset Sunsweet- ja Sun-Maid-tuotteet, uudet tulokkaat kuten NOCCO ja Kitchen Joy, sekä ikiomat merkit Lagom ja Hungry Chef.

Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja kahvilaketjut, kuntosalit ja urheilupaikat, henkilöstöravintolat ja toimistot, verkkokaupat, erikoismyymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejoksella on yli 20 päämiestä 12 maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli 48,7 milj. euroa. Lejos Oy on osa Juuranto Groupia. www.lejos.fi #lejos100 @lejosfinland