Banana Dream on uusin tulokas Barebells-proteiinipatukoihin

Tiedämme sen, viimeisin Soft Bar -lanseeraus oli älytön. It made us all go BANANAS!

Joten saammeko esitellä uusimman Soft Bar -tulokkaan: BAREBELLS SOFT BAR BANANA DREAM, patukan, joka tuo lapsuusmuistot mieleen.

Pehmeä banaaninmakuinen ydin, päällä karamellikastiketta ja maitosuklaata. Mikä olisi nostalgisempaa? Tämä herkku sisältää 16 grammaa proteiinia, eikä yhtään lisättyä sokeria.

Barebells Banana Dream on uusin lisäyksemme Soft Bar -perheseen – tuoteperheeseen, joka saavutti nopeasti suuren menestyksen heti markkinoille tulonsa jälkeen, tehden niistä Suomen halutuimmat proteiinipatukat.

Haukkaa siis pala ja palaa ajassa taaksepäin lapsuuden muistoihin.

Lisätietoja, kuvia ja tuotenäytteitä saat ottamalla yhteyttä:

Kia Allinen, Community and content coordinator
Sähköposti: kia.allinen@nocco.fi
Puh: +358452605711

Patukka myynnissä maanlaajuisesti viikolla 44.

• Spa, fitness, hyvinvointi

• barebells

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tunnistanut ja tuonut Suomeen kiinnostavia makuja ja laatubrändejä maailmalta. Kaikki alkoi kaakaosta, joka vielä 1920-luvulla oli harvinaista herkkua. Alusta saakka valikoimaan kuuluneen Van Houtenin kaakaon lisäksi Lejokselta löytyvät muun muassa ikoniset Sunsweet- ja Sun-Maid-tuotteet, uudet tulokkaat kuten NOCCO ja Kitchen Joy, sekä ikiomat merkit Lagom ja Hungry Chef.

Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja kahvilaketjut, kuntosalit ja urheilupaikat, henkilöstöravintolat ja toimistot, verkkokaupat, erikoismyymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejoksella on yli 20 päämiestä 12 maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 oli 56,6 milj. euroa. Lejos Oy on osa Juuranto Groupia. www.lejos.fi @lejosfinland