Ohita
Ella’s Kitchen tuo uuden inkiväärillä maustetun luomu hedelmäsoseen lapsille – vuoden 2021 tavoitteena vähentää sokeria kaikista Ella’s Kitchen tuotteista

Ella’s Kitchen lanseeraa luomu lastenruokaperheeseensä uuden, maukkaan hedelmäsoseen, joka sisältää päärynää, aprikoosia, ananasta ja mausteena pienen määrän inkivääriä. Ella’s Kitchen uutuussose, alkaen 4kk, on markkinoiden ensimmäinen hedelmäsose tällä makuyhdistelmällä. Inkivääri antaa vauvalle uuden eksoottisen makuelämyksen ja kutittaa hellästi vauvan kieltä. Päärynä-aprikoosi-ananas-inkiväärisoseessa on myös vähemmän sokeria, kuin Ella’s Kitchenin muissa 120g hedelmäsoseissa.

Ella’s Kitchenille lasten terveys ja hyvinvointi on erittäin tärkeää. Yrityksen missio on tarjota lapsille terveellisiä ja hyvänmakuisia vaihtoehtoja aterioille ja välipaloille. Vuonna 2021 Ella’s Kitchen pyrkii vähentämään sokeria kaikista heidän välipalatuotteistaan ja tarjoamaan edelleen uusia makuelämyksiä suositussa luomutuoteperheessään.

Päärynä-aprikoosi-ananas-inkiväärisose on saatavilla S- ja K-ryhmän päivittäistavarakaupoista maaliskuussa.

Ainesosat: luomu päärynä 59%, luomu aprikoosi 20%, luomu ananas 20%, inkivääri 1%

Suositushinta 1,29€-1,35€

Lisätiedot ja tiedustelut:

Lejos Oy Brand Manager, Anne-Marie Suomalainen, anne-marie.suomalainen@lejos.fi

Lejos Oy SoMe- ja PR-päällikkö, Katri Mutikainen, katri.mutikainen@lejos.fi

Ella’s Kitchen on Ellan isän, Paulin, perustama yritys. Paul haluaa, että kaikilla hänen sukupolvensa lapsilla tulisi olla mahdollisuus syödä parempaa ruokaa ja huomata, että terveellinen ruoka voi olla hauskaa, maistuvaa ja siistiä. Näin syntyvät puhtaat, terveelliset ja herkulliset Ella’s Kitchen-tuotteet.

Ella’s Kitchen on sertifioitu B-Corp yritys. Sertifikaatti myönnetään vain yrityksille, jotka täyttävät hyväksytyt, korkeimmat vaatimukset koskien sosiaalisesta verkostosta ja ympäristöstä huolehtivaa suorituskykyä ja toimintaa. Lisäksi edellytetään läpinäkyvyyttä ja vastuullisuutta suhteessa yrityksen tuottoihin ja päämääriin.

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Lejoksen myymät ja markkinoimat tuotemerkit Suomessa ovat Barebells, BiFi, Borges, Dole, Ella's Kitchen, Halo Top, Hungry Chef, Jack Link's, John West, Kettle chips, Kitchen Joy, Lagom, Långholmen, NOBE aloe vera, NOCCO, Sun-Maid, Sunsweet, Teekanne, The GUTsy Captain Company, Van Houten, Vitamin Well. Lisätietoa www.lejos.fi

Yhteyshenkilö/-t

Katri Mutikainen

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö
Säde Svar

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö 040 077 7285
Emmi Raussi

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö 040 838 1215

Lejos – kartalla suomalaisten mausta jo yli 100 vuoden ajan

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Vuonna 1936 Lejos toi Brasiliasta 26 miljoonaa kiloa kahvia, 1949 saatiin kauppoihin ensimmäisten appelsiinien mukana makeaa tropiikin auringonpaistetta. Ilman ahkeraa tuontitoimintaa iso osa maapallon tarjoamista herkuista menisi suomalaisilta sivu suun.

Lejos Oy
Keilaranta 10 E