Ohita
Euroopan suosituimmalta yrttiteevalmistajalta ihanat luomu-uutuudet pimeimpään vuodenaikaan!

Mikä olisikaan parempaa kylmänä ja pimeänä talvi-iltana kuin hyggeillä kunnolla, laittaa kynttilöitä palamaan ja nauttia kuppi tai pari kuumaa teetä?

Tähän pimeään vuodenaikaan yhdeltä Euroopan suurimmalta ja suosituimmalta teetalolta, Teekannelta, on Suomeen saapunut kaksi luomulaatuista uutuutta, jotka varmasti ilahduttavat. Vihreää teetä, moringaa ja sitruunaa sisältävä Swinging Green on lempeän raikas ja virkistävä, makeampi ja lähes kaikille kofeiinittomuutensa vuoksi sopiva You´re My Berry käy vaikkapa jälkiruoasta herkullisuutensa puolesta!

Luomulaatuiset raaka-aineet on valittu huolella ja makuyhdistelmät hiottu täydellisyyttä hipovaksi Teekannen toimesta. Kuten kaikissa Teekannen tuotteissa, myös näissäkin tärkeimpänä on luonnosta saatavien raaka-aineiden puhtaat ja yhteensopivat maut. Näitä makuja ei ole peitetty tai yritetty korostaa millään keinotekoisella tai sokerilla. Upea maku syntyy luonnon omista ainesosista!

Swinging Green sisältää vihreän teen lisäksi elämän puuksikin kutsuttua moringaa sekä sitruunaa. You're My Berry sisältää vadelman ja karpalon lisäksi myös mm. karhunvatukan lehtiä sekä hibiskusta. Molemmat uutuudet löytyvät kaupan teehyllyltä ja ovat ehdottomasti maistamisen arvoisia.

Heittäydy siis keinuvan vihreän teen kyytiin tai ihastu pinkin marjaisaan uutuuteen!

Lisätiedot, tuotenäytteet ja tiedustelut:

Säde Svar

sade.svar@lejos.fi

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo lähes sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Lejoksen myymät ja markkinoimat tuotemerkit Suomessa ovat Barebells, BiFi, Borges, deSIAM, Dole, Ella's Kitchen, Halo Top, Hungry Chef, Jack Link's, John West, Kettle chips, Kitchen Joy, Lagom, Långholmen, NOBE aloe vera, NOCCO, Sun-Maid, Sunsweet, Teekanne, The GUTsy Captain Company, Van Houten, Vitamin Well. Lisätietoa www.lejos.fi

Yhteyshenkilö/-t

Katri Mutikainen

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö
Emmi Raussi

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö 040 838 1215

Lejos – kartalla suomalaisten mausta jo yli 100 vuoden ajan

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Vuonna 1936 Lejos toi Brasiliasta 26 miljoonaa kiloa kahvia, 1949 saatiin kauppoihin ensimmäisten appelsiinien mukana makeaa tropiikin auringonpaistetta. Ilman ahkeraa tuontitoimintaa iso osa maapallon tarjoamista herkuista menisi suomalaisilta sivu suun.

Lejos Oy
Keilaranta 10 E