Kitchen Joyn uusi Thaikuutio South Thai Chili Curry ei jätä ketään kylmäksi

Tulisen ruoan ystävät hoi! Tämä on teille, sillä Kitchen Joy tuo jälleen uuden Thaikuution Suomen kauppojen pakkaseen ja tällä kertaa se on tulisimmasta päästä. Uutuus South Thai Chili Curry kanalla ja jasmiiniriisillä ei jätä ketään kylmäksi!

Jo vuodesta 2006 Kitchen Joy on ruokkinut nälkäisiä Suomalaisia, jotka haluavat helppoa ja nopeaa ruokaa makuelämyksistä tinkimättä. Kitchen Joy tarjoaa laajan valikoiman, nyt jo 15 eri makuista thaikuutiota, jotka löytyvät kaupan pakkasesta. Vaikka Thaikuutiot ovat pakastettuja ne lämpenevät nopeasti ja mutkattomasti mikrossa vain viidessä minuutissa! Tällä kertaa Kitchen Joyn uutuus on tulisuusasteeltaan 4/5 chiliä, joten se sopii tulisen ruoan ystäville. Siinä yhdistyy pehmeä kookoksinen curry, chilin mukavaan poltteeseen. Älä kuitenkaan huoli, vaikka tämä tulinen South Thai Chili Curry saattaa saada jonkun puntit tutisemaan, Kitchen Joyn valikoimista löytyy myös miedompia sekä ei-tulisia vaihtoehtoja. Yhtenäistä kaikilla Kitchen Joyn Thaikuutioilla on kuitenkin se, että niissä on käytetty korkealaatuisia raaka-aineita ja tuoreita yrttejä, sekä makuja, jotka takaavat vastustamattoman autenttisen thaimaallisen makumatkan!

Saatat pakastealtaalla kurkkiessa törmätä myös Youtubesta tunnettuun Lakkoon. Kitchen Joy on tehnyt pidemmän ajan yhteistyötä Lakon kanssa, sillä helpot, nopeat ja makuelämyksiä tuovat Thaikuutiot eivät ole ainoastaan kiireisen perhearkea viettävän pelastus, vaan ne pitävä myös e-pelaajat ravittuina ja tyytyväisinä pelatessaan. Mikä olisikaan parempi tapa säästää aikaa, kun ruoanlaitosta ei tarvitse ottaa stressiä ja eteensä saa siitä huolimatta thaimaallisen hyvän aterian. Lakko sen ainakin tietää!

Kitchen Joyn ja Lakon yhteistyö on jatkunut jo vuodesta 2019. Lakon hulvattomat videot hänen omalla Youtube-kanavallaan ovat saavuttaneet suuren suosion. Vuoden takainen Lakon Minecraftiin tekemä ruokatehdas-maailma on toiminut inspiraationa Kitchen Joyn uuteen mainonnan konseptiin, jossa Lakko myös itse esiintyy.

Kitchen Joyn ja Lakon antoisa yhteistyö on oiva esimerkki siitä, miten vaikuttajamarkkinointi voi olla erittäin toimivaa ja miten sitä voi jalkauttaa brändin eri kanaviin”, toteaa Lejoksen markkinointipäällikkö Kaisa Kiintonen. ”Tulokset näkyvät mm. siinä, että nuorempien kuluttajien keskuudessa Kitchen Joy on ylivoimaisesti suosituin brändi valmisruokakategoriassa”, hän jatkaa.

Olitko sitten e-pelaaja tai et, suosittelemme suuntaamaan seuraavalla kauppareissulla kaupan pakastealtaalle löytämään oman suosikkisi Kitchen Joyn Thaikuutiosta. Herkullisen maun ja nopean valmistuksen lisäksi Thaikuutioiden etuna on pakkasen tuoma pitkä säilyvyys. Näin voit aina pitää pakkasessasi Thaikuutioita hätävarana eikä nälkä pääse yllättämään, edes sinä kiireisempänä kotitoimistopäivänä. Voit kiittää meitä myöhemmin.

• Ruoka, juoma

• uutuus
  • mikrovalmiit
  • pakasteateria
  • kitchen joy

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tunnistanut ja tuonut Suomeen kiinnostavia makuja ja laatubrändejä maailmalta. Kaikki alkoi kaakaosta, joka vielä 1920-luvulla oli harvinaista herkkua. Alusta saakka valikoimaan kuuluneen Van Houtenin kaakaon lisäksi Lejokselta löytyvät muun muassa ikoniset Sunsweet- ja Sun-Maid-tuotteet, uudet tulokkaat kuten NOCCO ja Kitchen Joy, sekä ikiomat merkit Lagom ja Hungry Chef.

Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja kahvilaketjut, kuntosalit ja urheilupaikat, henkilöstöravintolat ja toimistot, verkkokaupat, erikoismyymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejoksella on yli 20 päämiestä 12 maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 oli 56,6 milj. euroa. Lejos Oy on osa Juuranto Groupia. www.lejos.fi @lejosfinland