NOMNOM tarjoaa nuorille viisaampia välipaloja

NOMNOM kannustaa nuoria syömään parempia välipaloja tuomalla huhtikuussa kauppoihin natural pähkinäpussit sekä hedelmäsmoothiet. Pähkinät on pakattu 40 gramman kerta-annospusseihin ja sisälle on valittu simppelit lapsille sopivat pähkinämaut, ilman lisättyä suolaa tai sokeria. Smoothieissa mansikka&banaani sekä appelsiini&mango ovat makuina lasten mieleen. 190 ml smoothiepullo säilyy myös lämpimässä.

NOMNOM kasvattaa valikoimaansa tuomalla hedelmäkuutioiden ja -patukoiden rinnalle tänä keväänä uudet naturel pähkinät sekä hedelmäsmoothiet. Koulun ja harrastusten välissä ei aina ole mahdollista käydä kotona, jolloin valmiiden välipalojen rooli korostuu lapsiperheiden keskuudessa. Lapset tarvitsevat jotain, mikä on helppo heittää reppuun ja kantaa mukana.

”Haluamme tuoda välipalakategoriaan lapsille ja nuorille parempia välipaloja, joissa yhdistyvät terveellisyyden ja erinomaisen maun lisäksi houkutteleva pakkaus. NOMNOMin pakkauksissa on panostettu erityisesti designiin, jotka houkuttelvat nuoria. Myös asiakkaamme ovat toivoneet parempia välipaloja kauppojen hyllyille: tuotteita, joissa on vähemmän sokeria, vähemmän suolaa ja lisää kuitua. NOMNOM-välipalakonsepti vastaa tähän tarpeeseen”, kertoo tuoteryhmäpäällikkö Heidi Raitio.

Tuotetiedot

NOMNOM cashewpalat 40g. Myynnissä useimpien päivittäistavarakauppojen kuivat hedelmät ja pähkinät -hyllyssä huhtikuusta 2018 lähtien. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 1,69-1,89 € riippuen ostopaikasta.

NOMNOM manteleita ja maapähkinöitä 40g. Myynnissä useimpien päivittäistavarakauppojen kuivat hedelmät ja pähkinät -hyllyssä huhtikuusta 2018 lähtien. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 1,39-1,69 € riippuen ostopaikasta.

NOMNOM cashewpaloja ja maapähkinöitä 40g. Myynnissä useimpien päivittäistavarakauppojen kuivat hedelmät ja pähkinät -hyllyssä huhtikuusta 2018 lähtien. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 1,39-1,69 € riippuen ostopaikasta.

NOMNOM mansikka-banaanismoothie 190ml. Myynnissä K-ryhmän kaupoissa. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 1,79€.

NOMNOM appelsiini-mangosmoothie 190ml. Myynnissä Prismoissa. Yhden pakkauksen suositushinta on n. 2,69€.

NOMNOM tukee nuoria sponssipaketilla

NOMNOM tukee lasten ja nuorten toimintaa myös sponssin muodossa. NOMNOM-sponssi on koululuokille, urheilujoukkueille, kerhoille tai yhdistyksille tarkoitettu varainkeräyspaketti, joka sisältää tolkuttoman hyviä NOMNOM-snäkkejä. Tuotteet sopivat täydellisesti myyntiin niin discoon kuin turnausbuffaankin. Sponssia voi hakea kertomalla meille mihin tarpeeseen tuotteita tarvitsee. Ja me lahjoitamme tuotteet, ihan ilmaiseksi! Katso lisää osoitteesta www.nomnom.fi.

Lisätiedot ja tuotenäytteet

Heidi Raitio, tuoteryhmäpäällikkö, heidi.raitio@lejos.fi