Syksyn odotetuin juomauutuus: Antti Tuiskun ja The GUTsy Captain Companyn Limited Edition Granaattiomena-kombucha

Syksyn odotetuin juomauutuus hyvinvoinnista kiinnostuneille suomalaisille lanseerataan syyskuussa 2021. The GUTsy Captain Companyn ja Antti Tuiskun läheisessä yhteistyössä kehittämä Limited Edition-kombucha on pirskahteleva hyvän olon juoma, joka maistuu granaattiomenalle.

Suomen pop-taivaan kirkkain tähti, Antti Tuisku, on toiminut The GUTsy Captain Kombuchan brändilähettiläänä kesäkuusta 2021 lähtien. Antille yksi yhteistyön kohokohdista on ollut suunnitella hänen näköisensä tuote suosikkimakuunsa perustuen:

”Tämä The GUTsy Captain Kombuchan virkistävä ja herkullinen Granaattiomena-kombucha sisältää vain korkealaatuisia ainesosia, luomuruokosokerilla fermentoitua vihreää teetä ja ainutlaatuista elävää bakteeri- ja hiivaviljelmää.”, kertoo Antti Tuisku.

Antille on myös tärkeää jakaa The GUTsy Captain Companyn viestiä: Olet oman elämäsi kapteeni. Jokaisen tulisi muistaa tehdä elämässään omia valintojaan ja elää juuri sellaista elämää kuin itse haluaa, välittämättä muiden mielipiteistä:

” Julkisuudessa luoviessa olen tottunut siihen, että kaikilla on minusta mielipide. Siitä huolimatta olen aina rohkeasti toteuttanut omaa juttuani artistina, urheilijana ja ihmisenä. Se vaatii hyviä valintoja ja terveellisiä elämäntapoja.”, sanoo Antti.

Kauppojen hyllyillä uudet GUTsy Captain Granaattiomena-kombuchat löytyvät 400 ml:n pulloissa syys-lokakuun aikana ja yhden pullon hinta vähittäiskaupassa on 2,95-3,10 € välillä.

Lisätietoja: Kaisa Kiintonen, markkinointipäällikkö, Lejos, kaisa.kiintonen@lejos.fi

Näyte- ja kuvapyynnöt: Katri Mutikainen, PR- ja SoMe-päällikkö, katri.mutikainen@lejos.fi

• uutuus
  • gutsy captain company