GUTsy Captain Kombucha Passion Fruit

Uusi kombuchamaku GUTsy Captain Companylta!

Suolistolla ja sen mikrobeilla tiedetään olevan merkittävä rooli ihmisen hyvinvoinnissa ja olemme havainneetkin, että kombucha ei ainoastaan ole trendi muiden joukossa vaan on tullut jäädäkseen. The GUTsy Captain Company vastaa kysyntään tuomalla markkinoille uuden maun kombuchajuomiinsa.

Euroopan suosituin kombuchan valmistaja, GUTsy Captain Company, laajentaa makuvalikoimaansa Suomessa. Kevättä 2021 piristää intohimolla ja rakkaudella tehty passionhedelmän makuinen kombuchajuoma, The GUTsy Captain kombucha PASSION!

GUTsy Captain Kombucha Passion -juoma, kuten kaikki GUTsy Captain Companyn juomat, on fermentoitu, teepohjainen kombuchajuoma, joka sisältää runsaasti maitohappobakteereita. Mitään GUTsy Captain Companyn tekemiä juomia ei pastöroida, jolloin probiootit säilyvät elossa ja juoma säilyttää hyvää tekevät ominaisuutensa. GUTsy Captainin Kombucha -juomat sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen, janojuomaksi, virkistykseksi treenin jälkeen tai juhlien alkoholittomaksi vaihtoehdoksi. The GUTsy Captain Kombucha on loistava hyvän olon virvoitusjuoma, joka hellii vatsaasi.

Kauppojen hyllyllä raikas uusi GUTsy Captain Passion kombucha löytyy 400 ml:n pulloissa maalis-huhtikuun aikana ja sen hinta vähittäiskaupassa on välillä 2,95 - 3,10 €

Raikas passionhedelmän makuinen kombucha on eksoottinen sekoitus makeutta ja pientä kirpeyttä. Kevyesti kuplivana juoma on juuri sopivaa sellaisenaan nautittavaksi janojuomaksi, alkoholijuomien vaihtoehdoksi, ruokapöytään tai miksei vaikka mocktailien pohjaksi!

Captain Kombucha -juomat valmistetaan aina huolella käsin ja viimeistellään täydellisen makuiseksi useiden viikkojen käymisprosessin aikana. Jokainen pullo sisältää vain korkealaatuisimpia, luomusertifioituja raaka-aineita sekä GUTsy Captain Companyn omaa SCOBY-viljelmää. Jotta jokainen pullo olisi täydellisen herkullinen makuelämys.

Lejos - kartalla suomalaisten mausta jo 100 vuoden ajan

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on jo sadan vuoden ajan tunnistanut ja tuonut Suomeen kiinnostavia makuja ja laatubrändejä maailmalta. Kaikki alkoi kaakaosta, joka vielä 1920-luvulla oli harvinaista herkkua. Alusta saakka valikoimaan kuuluneen Van Houtenin kaakaon lisäksi Lejokselta löytyvät muun muassa ikoniset Sunsweet- ja Sun-Maid-tuotteet, uudet tulokkaat kuten NOCCO ja Kitchen Joy, sekä ikiomat merkit Lagom ja Hungry Chef. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 20 eri maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2020 oli hieman vajaa 50 milj. euroa. Lejos Oy on osa Juuranto Groupia. www.lejos.fi #lejos100 @lejosfinland

Yhteyshenkilö/-t

Katri Mutikainen

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö
Emmi Raussi

Lehdistön yhteyshenkilö PR- & SoMe-päällikkö 040 838 1215

Lejos – kartalla suomalaisten mausta jo yli 100 vuoden ajan

Lejos on suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tuonut maapallon parhaita paikallisherkkuja kaikkien suomalaisten ulottuville. Vuonna 1936 Lejos toi Brasiliasta 26 miljoonaa kiloa kahvia, 1949 saatiin kauppoihin ensimmäisten appelsiinien mukana makeaa tropiikin auringonpaistetta. Ilman ahkeraa tuontitoimintaa iso osa maapallon tarjoamista herkuista menisi suomalaisilta sivu suun.

Lejos Oy
Keilaranta 10 E