Uusi lakritsan ja vadelman makuinen proteiinipatukka Barebells Soft Bar -tuoteperheeseen

Tammikuun 2023 kolmannella viikolla toivotamme tervetulleeksi BAREBELLS Soft bar Berry Licorice -proteiinipatukan.

Tämä 55 grammaa painava, pituudeltaan 16 senttimetriä pieni ihme, on maitosuklaalla kuorrutettu lakritsaunelma vadelmavaahdolla.

Sof bar -perheen uusin ihme sisältää 16 grammaa proteiinia ja on tietenkin ilman lisättyä sokeria, aivan kuten kaikki muut Soft-patukat.

Soft bars -tuoteperhe saavutti nopeasti suuren menestyksen heti markkinoille tulonsa jälkeen, tehden niistä Suomen halutuimmat proteiinipatukat. Joten ole valmiina viikolla kolme ja olet ensimmäisten joukossa maistamassa tätä lakritsaunelmaa.

Barebells Soft Bar Berry Licorice saapuu kauppoihin viikolla 3, 2023

Lisätietoa, näytteitä ja kuvia, ota yhteyttä:
Kia Allinen, Community and Content coordinator
kia.allinen@nocco.fi

• Spa, fitness, hyvinvointi

• barebells

Lejos Oy on vuonna 1921 perustettu suomalainen perheyritys, joka on jo yli sadan vuoden ajan tunnistanut ja tuonut Suomeen kiinnostavia makuja ja laatubrändejä maailmalta. Kaikki alkoi kaakaosta, joka vielä 1920-luvulla oli harvinaista herkkua. Alusta saakka valikoimaan kuuluneen Van Houtenin kaakaon lisäksi Lejokselta löytyvät muun muassa ikoniset Sunsweet- ja Sun-Maid-tuotteet, uudet tulokkaat kuten NOCCO ja Kitchen Joy, sekä ikiomat merkit Lagom ja Hungry Chef.

Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja kahvilaketjut, kuntosalit ja urheilupaikat, henkilöstöravintolat ja toimistot, verkkokaupat, erikoismyymälät sekä elintarviketeollisuus. Lejoksella on yli 20 päämiestä 12 maassa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2021 oli 56,6 milj. euroa. Lejos Oy on osa Juuranto Groupia. www.lejos.fi @lejosfinland